5. ročník konference Veřejné zakázky v marketingu státní správy…

Aktuálně nejsou k dispozici žádné termíny.

O workshopu

Komunikační kampaně v intencích zákona o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ) se dají dělat různým způsobem. Postupy, doporučení a zkušenosti z pohledu zadavatelů i dodavatelů, včetně praktických ukázek a diskuzních panelů, najdete na 5. ročníku konference s podtitulem „Zadavatelé agenturám a Agentury zadavatelům“.

👉 PRO KOHO:

  • zadavatele veřejných zakázek v marketingu
  • zástupce úřadů, municipalit, příjemců dotací vázaných postupovat podle ZZVZ
  • dodavatele – tj. uchazeče o marketingové zakázky, komunikační agentury, mediální domy, vydavatele
  • experty, konzultanty, akademický sektor

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: čtvrtek 9. 10. 2025
  • KDE: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj, vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1
  • čas: 8.45 až 16.00 hod.
  • občerstvení ve formě coffee breaků a studený oběd zajištěno

Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3. 10. 2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz

Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj

Program

(změna programu vyhrazena)

08:15 Registrace a drobné občerstvení
08:45 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA

MMR: Radek Kobza
AKA:  Lucie Češpivová

09:00 – 11:45 BLOK 1 – Legislativa komunikační kampaně

Moderuje: Kateřina Hrubešová, ředitelka AKA

  • Lightning Talks – úvod k panelové diskusi

    Hodnocení ceny u rámcových dohod – přehled možných nastavení a omezení, proč a na co je dobré využít tržní konzultace a jaké chyby (ne)může uchazeč při chybě v cenovém listu zhojit? (Radek Kobza)
    Vyhrazená změna závazku – co je nutné promyslet a dodržet, abychom ji mohli využít? A na co? (Markéta Adámková)
    Správná volba kvalitativních hodnotících kritérií (Petr Milas)
    Implementace EMFA (Daniel Köppl)

    Coffee break (15 minut)

  • Panelová diskuse
    moderuje: Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA a ředitelka SmartDorland

Markéta Adámková, Ministerstvo pro místní rozvoj
Radek Kobza, Ministerstvo pro místní rozvoj
Petr Milas, Potravinářská komora ČR
Daniel Köppl, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

11:45 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:30 – 16:00 BLOK 2 – Efektivní komunikační kampaň

  • Lightning Talks – úvod k panelové diskusi
    V čem tkví efektivita kampaní veřejné správy oceněných kampaní v EFFIE
    Jak kreativita ovlivňuje efektivitu kampaně
    Jak vstupuje do komunikační praxe AI
    Jak se vyznat v moři formátů online/sociálních sítí
    Vyhodnocování mediálních kampaní

    Coffee break
    (15 minut)
  • Příklady produktů obsahové spolupráce v online prostředí
  • Panelová diskuse
    moderuje: Ondřej Novák, ředitel ASMEA a člen Prezidia AKAJan Binar, managing director McCann Prague
    Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR
    Zdeněk Kubena, research director KNOWLIMITS Group
    Klára Chalupecká, Head of Content, Publicis Groupe CZ
    Jiří Tošer, media director, Remmark
    Jan Suda, media&AI strategist
16:00 Ukončení konference

Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3. 10.2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz.

Hosté

Hana Huntová
SIMAR Více zde
Kateřina Hrubešová
Výkonná ředitelka Asociace komunikačních agentur Více zde
Radek Kobza
Ministerstvo pro místní rozvoj Více zde
Lucie Češpivová
Majitelka komunikační a technologické agentury SmartDORLAND, a.s. Více zde
Ondřej Novák
Ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA Více zde
Jiří Tošer
Media Director komunikační agentury Remmark, a.s. Více zde
Markéta Adámková
Ministerstvo pro místní rozvoj Více zde
Petr Milas
Potravinářská komora ČR Více zde
Daniel Köppl
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání Více zde
Jan Binar
managing director McCann Prague Více zde
Zdeněk Kubena
research director KNOWLIMITS Group Více zde
Klára Chalupecká
Head of Content, Publicis Groupe CZ Více zde
Jan Suda
media&AI strategist Více zde