Přednáší: Michaela Raková
v Boomerang Communication vede strategický a analytický tým, který kreativcům poskytuje cenná data a insighty o cílových skupinách, pro které tvoří.
Žádný obsah nestřílíme jen tak od boku – u každého článku, postu nebo rozhovoru přesně víme, proč to píšem. Content marketing stavíme na datech a detailním poznání cílovky. Kromě komerčních a free nástrojů používáme i vlastní výzkum BoomLab. Ukážeme, kde získat cenná data o cílové skupině a rovnou si to i vyzkoušíme. Uvidíme, že je sakra velký rozdíl mezi tím, co nám lidi řeknou, když se jich zeptáme v průzkumu, o čem se baví mezi sebou na sítích a na co se ptají svého vyhledávače.
Určeno pro: obsahové i komunikační stratégy, kteří chtějí vědět, s kým mluví a co lidi chtějí slyšet.
Co se dozvím/naučím ?
Dozvím se, jak na rešerši informací o cílové skupině ať už mám jakýkoliv budget a čas.
Objevím a vyzkouším si nástroje, které k tomu potřebuju.
V praktické části si některé cesty a nástroje přímo na místě vyzkouším.
Prosím, vezměte si s sebou NB pro úkoly v praktické části školení.
Místo konání: agentura VCCP, náměstí 14.října 642/12, Praha 5, 4. patro
Termín: 16.07.2020, Čas: 9,00 – 11,00 hod.