7 tipů k úspěšné výkonnostní kampani
21. ledna od 9.00 hodin
Michal Vrtiška, Head of Performance & Branding, Marketup
Postupně prošel od vzniku agentury pozicemi specialisty a projektového manažera. Řídil velké výkonnostní projekty A3 SPORT, Sephora, Koupelny Ptáček, Oriflame aj.
Poslední dva roky vede v agentuře tým kampaňových specialistů, který pracuje mimo jiné na e-commerce projektech XXX Lutz, T-Mobile, Axa Assistance, Decathlon aj.
Pro koho:
Je určeno všem, kteří se chtějí dozvědět, jak přistupovat k celému procesu výkonnostních kampaní, od jejich plánování, přes realizaci až po analytiku.
Není určeno zkušeným kampaňovým specialistům, kteří s reklamními výkonnostními systémy pracují každý den.
Co se dozvíte:
Jakou roli hrají atribuční modely
Cena:
Členské agentury 700 Kč, nečleni 1500 Kč