„Beyond Belief: Mýty, které brzdí marketing“

Rezervovat

29 volných míst

datum konání
čas konání

09:00 - 12:30

Místo konání

McCann Prague, Riegrovy sady 28, 120 00 Praha 2

Vstupné

5000 Kč

3000 Kč - členové AKA

3000 Kč - členové AČRA

3250 Kč - členové APRA

3000 Kč - členové POPAI

3000 Kč - členové Marketingové rady

(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)

O workshopu

Jedinečný workshop Marketingové rady s profesorkou Rachel Kennedy: „Beyond Belief: Mýty, které brzdí marketing“

O WORKSHOPU

Ve světě zahlceném marketingovými názory, frameworky a trendy – jak odlišit to, co zní dobře, od toho, co skutečně funguje pro růst značky?

V provokativní a praktické přednášce profesorka Rachel Kennedy z Ehrenberg-Bass Institute využije desítky let empirického výzkumu k tomu, aby zpochybnila některé z nejrozšířenějších marketingových mýtů.

Ukáže, co říkají důkazy o růstu značek, a vysvětlí, co to znamená pro vaši strategii a úspěch. Součástí bude Q&A / diskuse, která poskytne možnost porozumět vědě a tomu, jak vést změnu směrem k vědecky podložené, škálovatelné marketingové praxi.

CÍLE WORKSHOPU

✅  Rozbít marketingové mýty – zpochybnit široce přijímaná přesvědčení (např. o loajalitě a cílení).

✅  Zaměřit se na faktory růstu – mentální a fyzická dostupnost, odlišitelnost a široký zásah.

✅  Zavést evidence-based přístup – využívat metriky a data pro strategii a rozhodování.

✅ Vést organizační změnu – klást správné otázky, vést týmy a podporovat vědecký přístup.

PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN

  • Brand manažery
  • CMO a CEO
  • Strategické marketingové konzultanty
  • Vedoucí agentur

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 28. LISTOPADU 2025
  • KDE: McCann Prague, Riegrovy sady 28, Praha 2
  • čas: 9.00 – 12.30
  • občerstvení a káva zajištěno

POŘÁDÁ

Marketingová rada, která podporuje excelenci v marketingu v České republice.

KONTAKT

alexandra.kojsova@gmail.com

Speaker

Rachel Kennedy
Profesorka Kennedy je spoluzakladatelkou Ehrenberg-Bass Institute. Byla zařazena mezi „Big Thinkers“ reklamy Advertising Association (UK), celosvětově patří mezi 1 % nejcitovanějších výzkumníků v oblasti reklamy a získala řadu prestižních ocenění. Pravidelně vystupuje na globálních konferencích (např. Cannes Lions, ARF či WARC) a radí největším světovým značkám v oblasti evidence-based marketingu. Podílela se na široké škále výzkumných projektů a vzdělávala tisíce marketérů a lídrů po celém světě v tom, co nám marketingová věda říká a co to znamená pro růst. Více zde

Rezervace

Počet rezervovaných míst (osob): *

Kontrolní otázka, kolik je 7+3?

29 volných míst