22.01.2025
09:00 - 12:00
nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5-Smíchov
2990 Kč
1290 Kč - členové AKA
1290 Kč - členové AČRA
(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)
Zveme Vás na první workshop roku 2025, pořádaný Asociací komunikačních agentur.
A začínáme rovnou pěkně zostra, protože tématem lednového workshopu je LinkedIn. Workshop jsme nazvali Být či nebýt IN – Efektivní využití LinkedInu pro marketingový tým
Pokud Vás tyto otázky oslovují, nebo trápí, pak je náš lednový workshop určen právě Vám.
Workshop navržený pro marketingový tým přináší praktické tipy a strategie, jak maximálně využít LinkedIn pro budování osobní i firemní značky, zvyšování engagementu a generování obchodních příležitostí. Jak vytvořit profesionální profil, který zaujme, jak plánovat a publikovat hodnotný obsah, který rezonuje s cílovou skupinou, a jak rozšiřovat síť kontaktů pro větší dosah a vliv. Přehled o aktuálních trendech na LinkedInu a konkrétních způsobech, jak posílit svou přítomnost na této platformě v roce 2025.
Setkáme se 22. ledna 2024 v zasedačce agentury VCCP.
Workshopem provede člověk z nejpovolanějších, Martin Hošek.
Martin má více než 25 let zkušeností v oblasti maloobchodu, marketingu a podnikání a působí jako senior brand/business konzultant ve společnosti MHOSEK.CZ, kde pomáhá malým i velkým značkám naplno využít jejich potenciál. Je také LinkedIn Masterem, který pořádá workshopy a programy pomáhající profesionálům a firmám využívat sílu této platformy.
Má za sebou zkušenosti s budováním vysoce výkonných týmů a značek, jako jsou Air Bank, J&T Banka, mBank, Citibank a několik dalších obchodních projektů. Je vizionář a průkopník se schopností nacházet inovativní a kreativní řešení. Specializuje se na proximity marketing, marketingovou komunikaci a digitální strategii. S nadšením se věnuje zlepšování psychiatrické péče a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra a je otcem sociálního podniku MAAPPI, který prodává výrobky s kresbami map jeho syna.
Dvě hodiny s Martinem nabídnou komplexní pohled na to, jak efektivně využít LinkedIn jako nástroj pro budování značky, získávání klientů a profesionální networking. Zaměříme se na praktické strategie pro marketingové týmy, které chtějí maximalizovat svůj dosah a výsledky na této profesní síti.
Komu je WS určen:
MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Rezervace