Cesta do Metaverse popisuje, jak se agentury a marketéři mohou připravit na budoucnost. Místo posilování humbuku se zaměříme na praktická řešení, která již existují a zůstanou relevantní (alespoň v zásadě), jakmile se Metaverse stane realitou. Pojednáme o fenoménech jako AR, značkový obsah, e-commerce a živé akce. To všechno může v roce 2030 vypadat jinak, ale kreativní týmy, které ovládnou současné využití těchto taktik, je posunou za deset let na další úroveň.
21.6. od 9.00 v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) – 30 míst prezenčně nebo on-line (30 míst).
Setkání bude nejcennější pro seniorní manažery agentur, pro něž je důležité porozumět tomu jaké dovednosti budou potřebovat jejich týmy v byznyse budoucnosti. Navíc je určeno všem, kteří se zajímají o způsoby, jak lze dnes platformy Meta použít k dosažení cílů značky a prodeje.
Přednáší Adam Nowakowski, Creative Agency Partner spolupracuje s týmy kreativních agentur ve střední a východní Evropě a pomáhá jim využít obchodní a kreativní příležitosti, které nabízejí řešení Meta. Před nástupem do Meta strávil Adam 20 let ve strategických odděleních BBDO a Leo Burnett, kde zastřešoval práci pro Samsung, Heineken, Snickers a Orange.