Zveme vás srdečně na další ze série workshopů AKA, týkající se Generace Z a zvolili jsme pro něj padnoucí název Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci?
Workshop proběhne 28.11. 2023, od 9–12.00 hodin již tradičně v prostorách VCCP.
Zadání pro workshop vzniklo po diskusi s HR specialisty členských agentur AKA, kteří pracují s touto skupinou zaměstnanců, dodavatelů a freelancerů, a stejně tak oslovují studenty na univerzitách.
Z této věkové kategorie se rekrutuje většina nových pracovních posil do agentur. Vzhledem k tomu, že jsou ve svých preferencích, způsobu života a chování velmi odlišní od předcházejících (věkových) skupin zaměstnanců pracujících v reklamě, v tomto workshopu chceme představit „modus operandi a vivendi“ Gen Z nejen jako stávajících/ budoucích zaměstnanců, ale i jako zákazníků, kteří vytvářejí specifickou poptávku.
Samostatnou otázkou je schopnost vést tyto lidi, umět je motivovat, vytvořit jim takové podmínky, aby se seberealizovali a necítili se být frustrování, vyhořelí a byli v práci spokojení.
Gen Z je v roli zaměstnanců a také zákazníků.
Komu je workshop určen: personalistům agentur, team leadrům, šéfům agentur, těm, kteří pracují pro značky s touto cílovou skupinou
Cíl workshopu:
Program workshopu a spíkři:
Dan Urban, stratég agentury DFMG, a
Ladislav Havrlant, sociolog společnosti BEHAVIO představí závěry studie Mýtus generace Z, ve které zjišťovali, jaké jsou potřeby Generace Z, jak tito lidé chtějí pracovat, jak si vybírají zaměstnavatele, jak nakupují, která média sledují. Jaký mají pohled na svět.
Účastníci workshopu získají informace ze studie, která je pouze za předplatné.
Rozsah: prezentace 30 minut / spíkr, poté prostor na dotazy
Zuzana Procházková, Managing director, a
Zdeněk Šemro, kreativní ředitel, Engine -Room agency.
Agentura je specializována na poznávání Gen Z, její způsob komunikace a fungování. Již v prvním roce fungování agentura získala 3 ocenění ADC Awards za reakční marketing Bageterie Boulevard. Nyní aktivně pracuje na rozvoji unikátní genZ testovací platformy ZetLab. Zuzana představí, jak takové testování vypadá a jaké přináší výsledky.
Rozsah: prezentace 30 minut / spíkr, poté prostor na dotazy
O svoje praktické zkušenosti se s vám podělí team leader agentury World Of Online Tereza Stará, která vede v agentuře tým sestávající se z příslušníků této generace. Jakým způsobem je motivuje, co je rozhodující faktor úspěchu, co jsou klíčové parametry jejich vnímání světa.
Rozsah: prezentace 20 minut, poté prostor na dotazy
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)