Zveme Vás na říjnový workshop na žhavé téma, které však není možné dál přehlížet. Přijďte, spíkři budou tentokrát opět lahůdka!
Tématem workshopu, který proběhne i na jiném místě – v agentuře McCann, je Greenwashing aneb O čem a proč nelhat a nekecat v komunikaci.
Říjnový workshop Asociace komunikačních agentur se věnuje tématu Green washing v komunikačním průmyslu.
Setkáme se 8. října 2024 v zasedačce agentury McCann Prague.
Ve třech tematických blocích vás seznámíme s problematikou greenwashingu v našem průmyslu. Budeme se věnovat těmto tématům a oblastem:
2. Green washing v eventech / prezentuje Martina Kafková, M-Ocean Agency
3. Green washing v kreativní agentuře / prezentuje Tereza Košťálková, VML Agency
V dnešním světě, kdy je tlak spotřebitelů na společenskou odpovědnost větší než kdy dřív, nikdy nebylo těžší navigovat v nebezpečných vodách greenwashingu, proto se podíváme na strategii, jak proplout bez úhony
Komu je WS určen:
Petra je advokátkou v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o., která se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu.
Martina je kreativec, eventový stratég, vizionářka a zároveň zakladatelka agentury M-Ocean. Eventy pro své klienty připravuje již přes 20 let, a to v rámci kulturních i komerčních akcí. Poslední roky se věnuje především eventům zodpovědným. Tedy těm, které obsahem nebo formou akcentují udržitelnost, ohleduplnost k životnímu prostředí a kvalitní mezilidské vztahy. Mezi ně patří večírky, konference či teamspirity. A to ve formě offline, online i hybridních eventů nebo udržitelných workshopů. Zároveň je Martina průkopnicí spolupráce mezi ziskovým a neziskovým sektorem. Podílí se také na osvětě v oblasti udržitelnosti, ať už jako členka asociací, tvůrkyně vlastního podcastu, moderátorka nebo jako hostující řečník.
Tereza je kreativní stratég v komunikační agentuře VML. Klíčová je pro ni tvorba kampaní, které mají dopad na značku, byznys i společnost, kampaně, která dokážou zapříčinit změnu, ale etickou cestou. Specializuje se na nová teritoria a příležitosti pro značky, jako je například i ESG. Jako stratég stojí za kampaněmi klientů jako je například Česká spořitelna a Kaufland, ale i kampaněmi neziskových organizací jako například Český paralympijský výbor.
Pokud Vás zajímá téma greenwashingu, a že by mělo, nenechte si náš workshop ujít. Přijďte si poslechnout informace, novinky a zkušenosti od skutečných špiček v oboru. Prostor bude i na diskusi a vaše dotazy. Udržitelnost je tématem, které momentálně hýbe světem. Tak si obsaďte jedno z limitovaných míst!
MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)