Influencer marketing: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku

Aktuálně nejsou k dispozici žádné termíny.

O workshopu

Srdečně Vás zveme na dubnový workshop AKA, Asociace komunikačních agentur, který je zaměřen na opravdu sexy téma influencer marketingu. Workshop jsme nazvali Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku

Dozvíte se spoustu informací o světě influencerů, sociálních sítích, o trochu nablýskaném světě, kde jsou všichni krásní, mladí a nadšení.

Kde neexistují problémy.

Ty mohou vznikat jejich sledováním…

Téma a cíl workshopu:

Workshop se zaměří na následující témata:

  • jak s influencery spolupracovat
  • jak je co nejefektivněji propojit s klienty
  • jaké je nejlepší spojení produktu/značky a konkrétního člověka na sociálních sítích
  • jak, zda a proč označovat reklamu, placenou spolupráci, sponzoring – zkrátka to, co jako agentura s influencery děláte
  • co je projekt AKA Férový influencer

Odpovíme si mimo jiné i na tyto otázky:

  • jak najít správného ambasadora značky / produktu
  • jak je na tom český trh influencerů v porovnání se světem
  • jak poznat, s kým ne/spolupracovat a jak poznat dobrého influencera?
  • kolik se točí v IM peněz a jaká je dynamika trhu a trendy
  • směřuje český IM trh k nějaké regulaci
  • jaké fungují restrikce a pokuty
  • jaké jsou klíčové přešlapy, na které si dát pozor
  • jaká je budoucnost IM trhu u nás

Spíkři a jejich příspěvky:

Petr Srna, CEO WorldOfOnline

Petr Srna

 

Petr Srna, CEO WorldOfOnline

Domácí trh influencer marketingu

Identifikace domácího trhu a jeho největší problémy –  typologie kampaní, influencerů, odměňování, ceny, smlouvy, spolupráce, jak pracovat s influencery, fuckupy, best practice apod.

 

 

 

advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petra Maryšková

partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petr Kůta

Petra Maryšková, advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petra se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu.

Petr Kůta, partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

V rámci své specializace se Petr věnuje zejména reklamnímu právu, autorskému právu se zaměřením na hudební průmysl.  Přednáší mj. na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Právní okénko: Vyhněte se chybám při práci s influencery

  • Jednotlivé formy spolupráce s influencery a jejich správné smluvní zajištění (odměna, licence, opce, smluvní pokuty).
  • Za co agentura odpovídá a jaké pokuty hrozí
  • Praktické příklady
Michal Bubeníček

Michal Bubeníček

Alžběta Poláková

Michal Bubeníček, CEO at Etnetera Motion,

Alžběta Poláková, SoMe & Influencers Director v Etnetera Motion

Příklady kampaní a jak na ně

Behind the scenes Pepsi Space kampaně: Jak vybrat relevantní GenZ influencery a aktivně je zapojit do všech touchpointů komunikace?

 

 

 

Martin Kyncl

Martin Kyncl

Martin Kyncl, Managing Director agentury Lafluence, což je největší agentura pro influencer marketing v Česku a na Slovensku. Pomocí technologií spojuje značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu.

Case study – veřejná data

 

 

 

 

 

Jiří Štefek

Jindřiška Medková

Jiří Štefek, Head of Digital, Peppermint digital

Jindřiška Medková, Influencer Marketing Manager, Peppermint digital

Příklady kampaní a jak na ně

Philips case study – Performance marketing a jeho napojení na influencers. Jak maximalizovat ziskovost spoluprací skrze placenou propagaci, best practices a na co si dát pozor při tvorbě výstupů.

 

 

 

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 23. DUBEN 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.30
  • sušenky a káva zajištěny

 

 

 

 

Workshopy / Akce AKA