Jak si říct o peníze aneb Přežijí agentury rok 2030 a AI?

Rezervovat

22 volných míst

datum konání
čas konání

09:00 - 12:00

Místo konání

Palác Anděl – Plzeňská 345/5 150 00 Praha 5 – Smíchov

Vstupné

2990 Kč

1390 Kč - členové AKA

1390 Kč - členové AČRA

(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)

O workshopu

Zveme Vás na listopadový workshop Asociace komunikačních agentur na u nás nejoblíbenější téma AI.

Tématem workshopu, který proběhne v agentuře Marketup, je Jak si říct o peníze aneb Přežijí agentury rok 2030 a AI?

Listopadový workshop se věnuje velmi aktuálnímu a vlastně i obávanému tématu Jak si říct o peníze a jak přežít v komunikačním průmyslu aneb co změní AI

Setkáme se 26. listopadu 2024 v zasedačce agentury Marketup.

Téma a cíl workshopu / Spíkři:

Ve dvou tematických blocích vás seznámíme s tím, jaké oceňovací modely existují našem průmyslu, tedy jaké modely agentury používají a jak je přijímají klienti, a řekneme si, jak změní nástroje AI práci agentur právě s ohledem na jejich oceňování. Workshop bude rozdělen do dvou bloků, plus komentované části, a tentokrát nebude chybět ani diskuse lídrů. Tu odstartují komentáře na téma používání a budoucnosti AI v komunikačních agenturách.

1.blok – Oceňovací modely, které agentury využívají při práci / prezentuje Miroslav Král, Founder & CEO @ agentura Marketup 

  • Jaké existují oceňovací modely za práci agentur?
  • Konkrétní příklady použití jednotlivých modelů a proč, doporučení.
  • Porovnání užití modelů oceňování, způsobu spolupráce s klienty
  • Jak klienti akceptují tyto modely, co nejvíc používají a proč?

2. blok – Jak změní nástroje AI práci agentur a komunikační průmysl vůbec / prezentuje Markéta Kaclová, která vedla dotazování ve výzvě MKČR Národní mapování ekonomického a sociálního přínosu kulturních a kreativních odvětví, jinak doktorandka Univerzity Karlovy v Praze

  • prezentace dotazování z Operačního programu Monitoring kulturních a kreativních průmyslů

3. komentář Michala Bubeníčka, CEO & Partner @ Etnetera Motion, k výsledkům dotazování 

  • stručný nástin budoucnosti, jak se změní oceňovací modely s užitím AI a jaké budou dopady do agentur a do pracovního trhu

Následuje Diskuse lídrů na tato témata: 

  • Jaké používáte oceňovací modely ve spolupráci s klienty?
  • Který model je nejlepší, prověřený resp. který kdy použít a proč? Jejich klady a zápory.
  • Jak transformovat oceňování práce agentur v retrospektivě užití AI, co se zlevní, co bude dražší?
  • Jak na transformaci musí zareagovat agentury? Co musí změnit a jak?

Diskutovat budou:

V auditoriu budou přítomni:

Mark Wright, VCCP /specialista na oceňovací modely v reklamě

Martin Katkovčin, CFO @ World of Online, člen Dozorčí komise AKA

Komu je WS určen:

  • Všem, kteří řídí finanční toky v agenturách CEO, CFO
  • Všem, kteří dojednávají cenu za agenturní práci
  • Zástupcům klientů /marketingovým specialistům
  • Zástupcům procurementu klientů, kteří rozhodují o finální odměně za práci
  • Členským a nečlenským agenturám, které zajímá, jak fungovat na soudobém reklamním trhu
  • Spřáteleným asociacím

MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 26. LISTOPAD 2024
  • KDE: Agentura Marketup, Palác Anděl – Plzeňská 345/5,  150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • sušenky a káva zajištěny

Medailonky našich spíkrů:

Miroslav Král, Founder & CEO Marketup
Miroslav Král má více než 30 let zkušeností s prodejem, marketingem a rozvojem podnikání v oblasti IT, telco, FMCG, maloobchodu a průmyslu, od roku 2003 v mezinárodním prostředí. Získal mimo jiné i zkušenosti z nově založených podniků, vyspělých a restrukturalizovaných podniků, fúzí a akvizic. Je zakladatelem a CEO agentury Marketup.  Více zde
Markéta Kaclová
S více než 15 lety zkušeností v oblasti PR je Markéta Kaclová kreativní a strategický konzultant, který pomáhá klientům efektivně komunikovat s jejich publikem. V poslední době studuje doktorský program Komunikační a mediální studia na Univerzitě Karlově, kde zkoumá, jak technologie, zejména umělá inteligence, ovlivňují náš průmysl. Více zde
Michal Bubeníček
Michal Bubeníček, CEO v Etnetera Motion
Michal Bubeníček, absolvent strategické komunikace na Karlově univerzitě a také programu marketingové strategie na Harvardské univerzitě. Marketingové komunikaci a kreativní strategii se věnuje již deset let a to primárně v uskupení firem Etnetera Group, kde je aktuálně CEO kreativní agentury Etnetera Motion. V rámci Etnetera Group se věnuje brandingovým aktivitám a využívání technologií v kreativitě. Dlouhodobě také pracuje na zahraniční expanzi, kde má za sebou dílčí úspěchy v Australském Sydney. Více zde
Jan Binar
CEO mezinárodní reklamní agentury McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o. Více zde
Josef Janoušek
CFO ACTUM Digital | CFO WMC Grey Více zde

Rezervace

Počet rezervovaných míst (osob): *

22 volných míst

Workshopy / Akce AKA