O workshopu
Zveme Vás na listopadový workshop Asociace komunikačních agentur na u nás nejoblíbenější téma AI.
Tématem workshopu, který proběhne v agentuře Marketup, je Jak si říct o peníze aneb Přežijí agentury rok 2030 a AI?
Listopadový workshop se věnuje velmi aktuálnímu a vlastně i obávanému tématu Jak si říct o peníze a jak přežít v komunikačním průmyslu aneb co změní AI
Setkáme se 26. listopadu 2024 v zasedačce agentury Marketup.
Téma a cíl workshopu / Spíkři:
Ve dvou tematických blocích vás seznámíme s tím, jaké oceňovací modely existují našem průmyslu, tedy jaké modely agentury používají a jak je přijímají klienti, a řekneme si, jak změní nástroje AI práci agentur právě s ohledem na jejich oceňování. Workshop bude rozdělen do dvou bloků, plus komentované části, a tentokrát nebude chybět ani diskuse lídrů. Tu odstartují komentáře na téma používání a budoucnosti AI v komunikačních agenturách.
1.blok – Oceňovací modely, které agentury využívají při práci / prezentuje Miroslav Král, Founder & CEO @ agentura Marketup
- Jaké existují oceňovací modely za práci agentur?
- Konkrétní příklady použití jednotlivých modelů a proč, doporučení.
- Porovnání užití modelů oceňování, způsobu spolupráce s klienty
- Jak klienti akceptují tyto modely, co nejvíc používají a proč?
2. blok – Jak změní nástroje AI práci agentur a komunikační průmysl vůbec / prezentuje Markéta Kaclová, která vedla dotazování ve výzvě MKČR Národní mapování ekonomického a sociálního přínosu kulturních a kreativních odvětví, jinak doktorandka Univerzity Karlovy v Praze
- prezentace dotazování z Operačního programu Monitoring kulturních a kreativních průmyslů
3. komentář Michala Bubeníčka, CEO & Partner @ Etnetera Motion, k výsledkům dotazování
- stručný nástin budoucnosti, jak se změní oceňovací modely s užitím AI a jaké budou dopady do agentur a do pracovního trhu
Následuje Diskuse lídrů na tato témata:
- Jaké používáte oceňovací modely ve spolupráci s klienty?
- Který model je nejlepší, prověřený resp. který kdy použít a proč? Jejich klady a zápory.
- Jak transformovat oceňování práce agentur v retrospektivě užití AI, co se zlevní, co bude dražší?
- Jak na transformaci musí zareagovat agentury? Co musí změnit a jak?
Diskutovat budou:
V auditoriu budou přítomni:
Mark Wright, VCCP /specialista na oceňovací modely v reklamě
Martin Katkovčin, CFO @ World of Online, člen Dozorčí komise AKA
Komu je WS určen:
- Všem, kteří řídí finanční toky v agenturách CEO, CFO
- Všem, kteří dojednávají cenu za agenturní práci
- Zástupcům klientů /marketingovým specialistům
- Zástupcům procurementu klientů, kteří rozhodují o finální odměně za práci
- Členským a nečlenským agenturám, které zajímá, jak fungovat na soudobém reklamním trhu
- Spřáteleným asociacím
MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
- KDY: 26. LISTOPAD 2024
- KDE: Agentura Marketup, Palác Anděl – Plzeňská 345/5, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- sušenky a káva zajištěny
Medailonky našich spíkrů:
Miroslav Král, Founder & CEO Marketup
Miroslav Král má více než 30 let zkušeností s prodejem, marketingem a rozvojem podnikání v oblasti IT, telco, FMCG, maloobchodu a průmyslu, od roku 2003 v mezinárodním prostředí. Získal mimo jiné i zkušenosti z nově založených podniků, vyspělých a restrukturalizovaných podniků, fúzí a akvizic. Je zakladatelem a CEO agentury Marketup.
Více zde
Markéta Kaclová
S více než 15 lety zkušeností v oblasti PR je Markéta Kaclová kreativní a strategický konzultant, který pomáhá klientům efektivně komunikovat s jejich publikem. V poslední době studuje doktorský program Komunikační a mediální studia na Univerzitě Karlově, kde zkoumá, jak technologie, zejména umělá inteligence, ovlivňují náš průmysl.
Více zde
Michal Bubeníček, CEO v Etnetera Motion
Michal Bubeníček, absolvent strategické komunikace na Karlově univerzitě a také programu marketingové strategie na Harvardské univerzitě. Marketingové komunikaci a kreativní strategii se věnuje již deset let a to primárně v uskupení firem Etnetera Group, kde je aktuálně CEO kreativní agentury Etnetera Motion. V rámci Etnetera Group se věnuje brandingovým aktivitám a využívání technologií v kreativitě. Dlouhodobě také pracuje na zahraniční expanzi, kde má za sebou dílčí úspěchy v Australském Sydney.
Více zde
Jan Binar
CEO mezinárodní reklamní agentury McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.
Více zde
Josef Janoušek
CFO ACTUM Digital | CFO WMC Grey
Více zde