Kámen úrazu influencer marketingu

Aktuálně nejsou k dispozici žádné termíny.

O workshopu

On-line verze dle aktuální situace

Influencer marketing je tak dynamicky se rozvíjející disciplína, že by se o ní mohly konat konference každé tři měsíce. Jak už to bývá, vysoký zisk je vyvážen vysokou mírou rizika. O něm to především bude.

  • Pro všechny, kteří chtějí využít influencer marketing a nechtějí doufat v nemožné
  • Poznáte rizika, úskalí a limity zdánlivě neomezené disciplíny
  • Rozlišíte profesionální influencer marketingem a dohodu s kamarádem – YouTuberem

Honza Řehák pracuje v oboru již 25 let, prošel zkušeností mediálního výzkumu a strategie pro největší mezinárodní i lokální zadavatele v ČR i zahraničí. Zakládal a vedl pobočky mezinárodních agentur v Čechách a působil 4 roky jako obchodní a poté výkonný ředitel TV Nova. Nyní rozvíjí vlastní firmy, mezi něž patří kreativní agentura AdHackers, mediální poradenská agentura Mediatrix a obsahová agentura Fame Factory. V nedávné době oznámil fúzi se skupinou Magnas. Aktuálně poskytuje strategické poradenství v řízení značek pro řadu velkých i menších zadavatelů napříč komunikačními disciplínami. Honza těží ze zkušenosti a znalosti fungování tradičních médií, kterou propojuje s porozuměním digitálnímu prostředí.

Workshop se uskuteční jen v online verzi.

Workshopy / Akce AKA