23.04.2025
09:00 - 12:00
nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5-Smíchov
2990 Kč
1290 Kč - členové AKA
1290 Kč - členové AČRA
2243 Kč - členové APRA
1290 Kč - členové POPAI
(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)
Ve středu 23. dubna proběhne v agentuře VCCP další workshop AKA, kde se dozvíte o tom, co nás všechny velmi pálí. O marketingovém výzkumu, resp. o tom, jak získávat a kde najít ta správná data.
Lidi v reklamní agentuře musejí mít základní znalosti o marketingovém výzkumu, aby byli schopni spolupracovat s klientem, byli mu rovnocenným partnerem, nebo aby mu alespoň dovedli poskytnout data. Relevantní data, která klient potřebuje pro plánování, optimalizaci a vyhodnocení komunikačních kampaní.
Často se stává, že accounti, klíčoví lidé v agentuře, nevědí, jaká data mají k dispozici in-house, jaká data jsou veřejně dostupná a jaká má sám klient. Mnohdy bývá problém mezi židlí a klávesnicí, protože ne každý account dovede získat takovou důvěru, aby dostal přístup ke klientským datům. Tento workshop vás provede základními výzkumnými metodami, které potřebujete před, během a po skončení kampaní. Řekne vám, co máte hledat u klienta a jak.
Ušetříte si hodně práce a ještě si zvýšíte kredit.
Workshop jsme nazvali Kde hledat a jak najít správná data pro komunikaci?, pracovním názvem jsme mu říkali „Co musíte vědět o marketingovém výzkumu, abyste u klienta nebyli za blbce“
Některá témata workshopu:
❓Výzkum v komunikacích aneb jak hledat data u klienta.
❓Jaká data potřebuji pro testování, ověření návrhu kampaně, jaká během realizace a po skončení kampaně?
❓Co musíte vědět o výzkumu v komunikaci, než přijdete ke klientovi?
❓Jak se stát rovnocenným partnerem zadavatelům ve výzkumu?
❓Jaká data potřebujete k úspěšné práci s klientem? A co pro to musíte udělat?
❓Jak získat data od klienta? A kde taková data jsou? A jak se k nim dostanu?
Komu je WS určen:
✅ Lidem z reklamních agentur, kteří řeší efektivitu reklamní komunikace
✅ Všem, kteří se starají o klienty, a vědí, že potřebují jejich data, ale neumějí se k nim dostat
✅ Lidem z marketingu a médií, kteří data mají, ale sedí si na nich a nepoužívají je.
✅ Nově nastoupivším, pracujícím juniorům, kteří potřebují mít přehled a informace.
Odpovíme si na otázky:
Jaký přístup je nejúčinnější s ohledem na naše cíle?
Je koncept jasný a pochopitelný?
Vzbudila naše komunikace pozornost?
Jak můžeme komunikaci vylepšit?
Naši spíkři a o čem budou jejich příspěvky:
Hana Huntová, specialistka na marketing a průzkum trhu, zabývá se školením, tvorbou seminářů a koučováním, propagací marketingu založeného na faktech a věcného marketingu. Zkušená marketingová a mediální podnikatelka z různých perspektiv, napříč trhy a s týmy s více odborníky.
Hana Huntová
Hana Huntová má bohaté zkušenosti s marketingovým výzkumem a strategickou komunikací. Pracovala na straně reklamní agentury, klienta i výzkumné agentury, takže problematiku efektivního využití dat v marketingové komunikaci zná ze všech perspektiv. Díky této zkušenosti dokáže propojit potřeby značek, kreativních týmů i výzkumníků a pomáhá nacházet praktická řešení, která vedou k lepším kampaním a byznysovým rozhodnutím. V současnosti působí ve výzkumu a jako konzultantka. Kromě jiného metodicky podporuje rámec hodnocení předkola Effie pro Asociaci komunikačních agentur.
Hana Huntová nás provede úvodem a nasměruje na správné otázky. Nejen představí téma, ale také Vám dá mapu – strukturovaný rámec, podle kterého se můžete řídit. Jak říká Alfred Korzybski: Mapa není území, které znázorňuje. Pokud je ale správně vytvořená, odráží jeho strukturu, a právě proto je užitečná. Stejně to platí i pro data. Popisují realitu, ale samy o sobě nejsou skutečností – jsou její mapou. A stejně je to i s výzkumem.
Data jako mapa – Výzkum a data nejsou realita, ale její strukturovaný odraz, který pomáhá lépe se orientovat a rozhodovat.
Práce s daty v marketingu – Profesionálové využívají různá data, ale firmy je často nesdílejí s agenturami. Klíčem je umět s nimi pracovat a ukázat jejich hodnotu.
Sdílení dat a spolupráce – Na workshopu se zaměříme na to, jak získat data od klientů, efektivně je využít a stát se jejich strategickým partnerem.
Hana Kloučková, majitelka společnosti Confess, v níž řídí výzkum na poli neuroscience a biometrického měření produktů a reklam. V minulosti pracovala v marketingu Procter & Gamble, kde vedla značky, jako jsou Jar, Azurit nebo Febreze v regionech Střední Evropy, Jihovýchodní Asie, Austrálie a Indie.
Hana Kloučková
Hana se představí s příspěvkem Co musím vědět, než spustím přípravu komunikace
Blok dokreslí několik případových studií.
Věra Šídlová, Global Creative Thought Leadership Director, Kantar
Věra pracuje v globálním týmu Kantaru, kde se zaměřuje na to, jak kreativita může posouvat značky kupředu. Ráda se kouká na to, co se lze naučit od nejefektivnější kreativy a jak to vnést do každodenní marketingové praxe. Má bohaté zkušenosti z Effie porot po celé Evropě, kde často zazáří právě ty agenturní týmy, které umí dobře spolupracovat s klienty v oblasti výzkumu a dat.
Věra Šídlová
Pomoc! Můj klient chce testovat
Tipy na to, jak vytěžit maximum z výzkumu skriptů, storyboardů, animatiků, prostě předtím, než se pustíte do samotné produkce. KOukneme se na to, jak spolupracovat s klienty, aby z výzkumu nebyl zabiják nápadů, ale důležitý pomocník.
Klára Hoffmann, Client Service Director, ResSOLUTION Group
Klára se ve výzkumu pohybuje bezmála 15 let. Specializuje se na měření značky a vlivu komunikace na klíčové parametry.
Klára Hoffmann
Jaký dopad měla kampaň na značku?
🔑 Proč je měření efektivity kampaně klíčové a jak na to.
👀 Které metriky Vám nejlépe ukážou co a jak se změnilo.
🤨 -> 😍 Kde hledat slabá místa v zákaznické cestě.
📅 Jak často sledovat vývoj a na co si dát pozor.
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Rezervace