Taky prodává, mimochodem. Pandemie přenastavila roli retailu. Internet se stává preferovaným prodejním kanálem a role obchodu se mění – dáví značce lidský rozměr, potvrzuje atributy značky, vzdělává. Jak na to, aby komunikace byla konzistentní napříč všemi kanály. Včetně místa prodeje.
26.5. od 9.00 on-line
Pro všechny, kteří ještě věří, že mantrou retailu je podlahová samolepka nebo stojan. A pak pro ty, kteří vědí, že značku nejlépe buduje osobní zkušeností zákazníka.
Seminář bude kombinací aktuálně publikovaných studií na téma budování značky v prostředí maloobchodu. Jeho stěžejní část se bude opírat o případové studie z celého světa doplněná o příklady ze Střední Evropy.
Seminářem bude provázet Petr Šimek, ředitel agentury WELLEN, Viceprezident POPAI CE, člen Global Council SHOP! a milovník retailu.