Nákup mediálního prostoru pro komunikační kampaně v podmínkách Zákona o zadávání veřejných zakázek – úvod do problematiky
TERMÍNY
O WORKSHOPU
4. listopadu od 9.00 do 15.00 hodin(podle délky diskuse)
V konferenčním sále Ministerstva pro místní rozvoj
Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
Vchod z Pařížské ulice
Přednášejí přední odborníci s dlouholetou zkušeností s veřejnými zakázkami:
Lucie Češpivová – členka prezidia AKA, spoluautorka Metodiky ZVZ pro marketingové a reklamní služby, majitelka agentury Dorland,
Ondřej Novák – ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, odborník na nákup medií a mediální výzkum
Roman Heřman – ředitel agentury Remmark s dlouholetou zkušeností poskytování mediálních služeb pro veřejný sektor
Program:
- Základní orientace v médiích a mediální trh ČR v roce 2022.
- Nákup a plánování médií – základní modul (mediální názvosloví, specifika jednotlivých media typů, parametry a metriky, plánovací a nákupní proces, stanovení cílů atd.)
- Mediální zakázky – aktuálně používané mechaniky výběrových řízení v rámci ZZVZ a jejich výhody a nevýhody pro zadavatele i dodavatele
- Postup realizace výběrových řízení na komunikaci s nákupem mediálního prostoru s důrazem na obsah zadávací dokumentace – kroky a praktická doporučení
- Ukázky konkrétních kvalitativních hodnotících kritérií dle typu a předmětu zakázky