Programatika
Experti zabývající se využitím dat a programatickým plánováním medií někdy působí dojmem šílených vědců.
Na dopoledním školení ovšem dostanete srozumitelnou informaci o historii, možnostech a trendech programatického plánování.
Může to zásadně změnit váš pohled na segmentaci cílových skupin například. Ještě mnohem více se dozvíte 31. ledna.
Školí:
Pavel Pastor, CerebroAd.com .
Prošel jak vydavatelskou branží VMP (denik.cz), seznam.cz, tak nadnárodním DSP Crimtan operujícím na více než 50 trzích světa. Programatický prodej je dle něj etalonem moderních médií. V současnosti se plně věnuje nástroji CerebroAd.com, který dohlíží na nákup displejových ploch.
Jiří Vítek, AdArrows
Dlouholetý CEO mediální agentury Mindshare, podílející se na metodologickém vývoji NetMonitoru i peoplemetrového výzkumu v ČR a přednášející Komunikační plánování na VŠE.
Jako členové AKA máte special half price.