16. září od 10.00 on-line
Kantar testoval 10 000 reklam
20 reklam si doneslo cenu za nejefektivnější reklamu
Vítězové mají 5 společných znaků
Dokážete naplnit těchto pět předpokladů? Překonat očekávání zadavatele? Vyhrát EFFIE?
Přihlašujte se na www.aka.cz
Cena KANTAR pro efektivní kreativu ukazuje nejefektivnější světové reklamy pro rok 2020 a analyzuje to, co je dělá těmi nejlepšími. Kantar analyzoval více jak 10,000 reklam, které prošly kvantitativními testy v roce 2020 a z této databáze vzešlo 20 vítězných reklam.
Podívejme se společně na 5 oblastí, které vítězové této ceny mají společných a v čem se můžeme od nich inspirovat, co je tajemstvím úspěchu těch nejlepších. Cena KANTAR pro efektivní kreativu našla právě “top” 20 takových reklam, které jsou zároveň silné v kreativě i v efektivitě, tedy reklamu která je odlišná, distinktivní, podporuje krátkodobé prodeje, ale současně buduje značku skrze změnu ve významovém vnímání značky v dlouhodobé perspektivě.
Webinářem Vás provede Věra Šídlová (Global Creative domain Manager) z Kantaru, které je spoluautorkou a analytičkou této studie.
Webinář je pro všechny, kteří se zabývají nadlinkovou, primárně TV reklamou z různých úhlů pohledu, ať už kreativci, accounti nebo planneři.