Veřejné zakázky v marketingu: Jak se na ně připravit a nepohořet?

Rezervovat

16 volných míst

datum konání
čas konání

09:00 - 12:00

Místo konání

REMMARK, Křemencova 178/10 110 00 Praha 1

Vstupné

1500 Kč

500 Kč - členové AKA

1125 Kč - členové AČRA

1125 Kč - členové APRA

1125 Kč - členové POPAI

(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)

O workshopu

Ve čtvrtek 6. listopadu proběhne v agentuře REMMARK workshop pro všechny, kdo se zajímají o veřejné zakázky.

Jste nebo chcete být dodavatelem komunikačních a marketingových služeb pro veřejné zadavatele, kteří nakupují podle Zákona o zadávání veřejných zakázek? Chcete lépe pochopit, proč někdy zadavatel postupuje tak, jak postupuje, a umět na to lépe reagovat? Připravili jsme pro vás základní workshop pro uchazeče o veřejné zakázky v marketingu.

Workshop jsme nazvali: Veřejné zakázky v marketingu: Jak se na ně připravit a nepohořet?

Téma a cíl workshopu:

Úvod do problematiky veřejných zakázek v oblasti marketingu a komunikace pro uchazeče, tj. agentury.

1. Nejčastější způsoby zadávání

Hlavní odlišnosti v postupu jednotlivých režimů a typů veřejných zakázek v marketingu (aneb už nebudete tápat po významu PTK, VZMR, RD, DNS a dalších zkratek a základních termínů) z pohledu významu pro uchazeče (= agenturu).

2. Komunikace zadavatele s uchazeči

Proč a co dělá zadavatel před vypsáním zakázky, v průběhu lhůty pro podání nabídek i při hodnocení nabídek – co lze očekávat, a co ne? Které parametry zakázky může účastník ovlivnit a které nikoli? Které chyby lze zhojit a na co si dát pozor od začátku?

3. Cena, kvalifikace a hodnocení

Jak chápat předběžnou hodnotu veřejné zakázky? Proč se jinak naceňuje jednorázová služba a jinak víceletá rámcová dohoda? V čem se liší posuzování kvalifikace a hodnocení podle hodnotících kritérií? Jaké škály jsou nejčastější?

Workshop bude proložen příklady z praxe a po jeho skončení bude prostor pro případné konzultace a zodpovězený případných dotazů (2 hodiny)

Komu je WS určen:

  • uchazečům o zakázky – tj. komunikačním agenturám, agenturám kreativním, mediálním i obsahovým
  • znalost problematiky není podmínkou – workshop je určen pro nováčky i mírně pokročilé

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět

  • KDY: 6. listopadu 2025
  • KDE: agentura REMMARK, Křemencova 178/10 110 00 Praha 1
  • čas: 9.00 – 12.00
  • po workshopu je možnost neformálního pokračování debaty a konzultací do cca 14 hod.
  • občerstvení a káva zajištěno

Přednášející

Ing. Radek Kobza, certifikovaný hodnotitel veřejných zakázek Asociace komunikačních agentur, ředitel odboru publicity fondů EU Ministerstva pro místní rozvoj, kde na základě veřejných zakázek zajišťují služby jak v oblasti kreativní, nákupu médií i produkce eventů apod., spolugestor oborové konference Veřejné zakázky v marketingu státní správy MMR a AKA

Radek Kobza
přednášející Více zde

Rezervace

Počet rezervovaných míst (osob): *

Kontrolní otázka, kolik je 7+3?

16 volných míst