VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY

Aktuálně nejsou k dispozici žádné termíny.

O workshopu

Jak na nastavení cílů a vyhodnocení efektivity komunikačních kampaní? Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action a strategie komunikace pro budování značky krok za krokem včetně nastavení
smysluplné evaluace.

Efektivita vynakládání prostředků na komunikaci státu je často diskutovaným tématem. Podíváme se proto, jak ji
můžeme plánovat a měřit. Základem pro efektivitu komunikace je správně vytvořená komunikační strategie,
vhodné nastavení cílů a kvalitní způsob vyhodnocování jejich naplnění. Na to všechno se zaměříme s
ředitelkami oborových asociací AKA a SIMAR.

Závěrem prvního bloku představíme konkrétní case study úspěšné komunikace státu.

Jedním z klíčových témat ve veřejném prostoru je udržitelnost. Ta se týká i oboru komunikace. Podíváme se na
aktuální situaci v oboru a ukážeme si praktické příklady toho, co lze na straně zadavatelů požadovat a na
straně dodavatelů očekávat.

Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem
pro místní rozvoj
s přispěním Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného
mínění SIMAR.

TERMÍN: 25. října 2023 od 9.00 do 14.30 hod.

MÍSTO: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj (vchod z Pařížské ulice 4,
Praha 1)

Cena 2.500 Kč na účastníka (členové AKA a SIMAR 2.000 Kč). Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do
10.10.2022, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz.

Program

(změna programu vyhrazena)

09:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
09:05 Kvalitní komunikace, priorita veřejných zadavatelů
09:20 Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action  a pro kampaň Budování značky
krok za krokem včetně nastavení smysluplné evaluace

  • Jak začít, jak skončit a co všechno budeme potřebovat pro správné zadání –
    Kateřina Hrubešová, ředitelka AKA
  • Data jak je používat, jak je správně poptat a nakoupit a co s nimi potom – Hana
    Huntová, SIIMAR
  • Case study z praxe – MVČR Kampaň na Datové schránky – Ing. Jolana Pastyříková,
    DIA

Otázky a odpovědi, panelová diskuze

11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:30 Udržitelnost a společenská odpovědnost v rámci komunikace (nejen enviromentální rozměr
udržitelnosti)

  • Co se v oblasti ESG děje mezi agenturami – Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA
  • Jaké prvky udržitelnosti máme k dispozici a jak je zohlednit v zadávací
    dokumentaci

    • nákup médií – Ondřej Novák, ASMEA
    • eventy – Vít Rozehnal, ČEA
    • audiovizuální produkce – Magdalena Králová, APA

Otázky a odpovědi, panelová diskuze

13:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
14:00 Závěrečná diskuze nad problematikou komunikace veřejné správy
14:30 Ukončení workshopu

Hosté

Více o jednotlivých hostech se dozvíte po kliknutí na jejich fotografii na
https://aka-mmr.smartplace.cz/

Výzkumy v marketingu veřejné správy…

Mgr. Jiří Šimon

Mgr. Jiří Šimon, ředitel odboru strategií, práva a elektronizace
veřejných zakázek, Ministerstvo pro místní rozvoj, MMR

Hana Huntová

Hana Huntová, SIMAR

Kateřina Hrubešová

Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka Asociace komunikačních agentur,
AKA

Jolana Pastyříková

Jolana Pastyříková, vedoucí oddělení komunikace eGovernmentu,
Digitální agentura DIA

Jak pracovat s agenturou, jak pracovat s klientem…

Lucie Češpivová

Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA

Ing. Radek Kobza

Ing. Radek Kobza, ředitel odboru publicity a evaluací fondů EU, MMR

Vít Rozehnal

Vít Rozehnal, Česká eventová asociace, ČEA

Magdaléna Králová

Magdaléna Králová, Asociace producentů v audiovizi, APA

Ondřej Novák

Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur, ASMEA

 

Workshopy / Akce AKA