Využití pravidel podvědomí při budování značky
Podvědomí má svá pravidla a je dobré jich využívat ve svůj prospěch. Na workshopu si pomocí našich unikátních karet ukážeme, jak pracovat s behaviorálními efekty při budování značky nebo posuzování komunikačních konceptů.
Určeno pro: všechny, kteří se podílejí na vytváření strategie a komunikace značek na klientské i agenturní straně
Vojtěch Prokeš
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs.
Celoživotní skaut, organizátor a moderátor akcí pro veřejnost.
Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Atlascechu.cz, Minute.app, Má za sebou desítky výzkumů na téma značek, analýzy trhu, testování kampaní atp. pro značky ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, Jablotron, Ondrášovka, Equa bank, Deloitte, Avene, Red Bull, E.on a mnohé další.
Jiří Boudal
Sociolog, podnikatel, managing partner a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs.
V roce 2010 vystudoval sociologii na filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Minute.app, Atlascechu.cz nebo Mapa voličů.
Na gymnáziu stál u zrodu festivalu Budějovický majáles, na vysoké jako vedoucí studentské iniciativy Inventura demokracie napomáhal úspěšnému zrušení doživotní poslanecké imunity a později jako manažer Rekonstrukce státu zrušení anonymních akcií a možnosti přidávat k zákonům na poslední chvíli pokoutné přílepky. Příležitostný songblogger.