15 volných míst
30.05.2025
09:00 - 15:00
VŠE, nám. Winstona Churchilla 4 130 67 Praha 3
3990 Kč
(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)
Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.
Asociace komunikačních agentur pravidelně spolupracuje s VŠE na workshopech. Pro velký zájem předchozích vyprodaných termínů Vás proto zveme opět na workshop nazvaný Optimalizace v eCommerce. Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře, který proběhne na VŠE již 30. května.
Odnesete si z něj přesně to, co je napsáno v jeho podtitulu: Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů. Kurz je účastníky velmi dobře hodnocen.
Tento kurz začíná klíčovou částí a základním krokem – co je zákaznická cesta a jak ji zmapovat. Naučíme vás, jak správně přistoupit ke sběru dat a jak analyticky odkrýt zákaznické segmenty a cesty.
Dále se zaměříme na navazující tzv. „černou skříňkou“ eCommerce pomocí různých pohledů na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází od první návštěvy e-shopu až po konečnou konverzi a opakovaný nákup.
Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře v eCommerce.
Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti a dovednosti ihned ve vašem podnikání.
Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:
Naučíte se, jak správně mapovat zákaznickou cestu, identifikovat klíčové touchpointy a pochopit jejich vliv na prodejní trychtýř. Získáte praktické dovednosti pro optimalizaci jednotlivých fází trychtýře a zvyšování konverzního poměru. Budete umět efektivně pracovat s daty, zlepšovat rozhodovací proces zákazníka a posilovat retenci prostřednictvím poprodejní strategie. Kurz propojuje analytický přístup s praktickými ukázkami a případovými studiemi, které vám pomohou okamžitě aplikovat získané znalosti ve vašem podnikání.
Kurz je určen eCommerce a digital specialistům, komerčním manažerům (marketing, nákup, prodej), a dalším profesionálům v korporátním prostředí, stejně jako majitelům a manažerům malých a středních firem.
Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor. Více zde.
Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing. Více zde.
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.
Rezervace