Workshop ve spolupráci s VŠE: Optimalizace v eCommerce. Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře

Rezervovat

15 volných míst

datum konání
čas konání

09:00 - 15:00

Místo konání

VŠE, nám. Winstona Churchilla 4 130 67 Praha 3

Vstupné

3990 Kč

(částky jsou uvedeny bez 21 % DPH)

O workshopu

Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.

O workshopu

Asociace komunikačních agentur pravidelně spolupracuje s VŠE na workshopech. Pro velký zájem předchozích vyprodaných termínů Vás proto zveme opět na workshop nazvaný Optimalizace v eCommerce. Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře, který proběhne na VŠE již 30. května.

Odnesete si z něj přesně to, co je napsáno v jeho podtitulu: Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů. Kurz je účastníky velmi dobře hodnocen.

O čem workshop bude?

Tento kurz začíná klíčovou částí a základním krokem – co je zákaznická cesta a jak ji zmapovat. Naučíme vás, jak správně přistoupit ke sběru dat a jak analyticky odkrýt zákaznické segmenty a cesty.

Dále se zaměříme na navazující tzv. „černou skříňkou“ eCommerce pomocí různých pohledů na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází od první návštěvy e-shopu až po konečnou konverzi a opakovaný nákup.

Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře v eCommerce.

  • Podíváme se na to, jak zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu,
  • jak lépe pracovat se zákazníkem v průběhu rozhodovacího procesu,
  • i na techniky pro zvýšení konverzního poměru,
  • řekneme si, jak pracovat s loajalitou zákazníka.

Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti a dovednosti ihned ve vašem podnikání.

Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:

  • Naučíte se vytvářet zákaznickou cestu a nahlížet na ní pohledem různých segmentů
  • Porozumíte souvislostem mezi zákaznickou cestou a prodejním trychtýřem
  • Dovedete nahlížet na prodejní trychtýř z různých pohledů (např. behaviorálního, procesního, z pohledu rozpočtu apod.)
  • Dovedete analyzovat ukazatele prodejního trychtýře (např. zdroje návštěvnosti, míra okamžitého opuštění stránky, míra opuštění stránky v různých nákupních fázích, konverze)
  • Budete schopni zhodnotit a optimalizovat taktiky pro jednotlivé fáze prodejního trychtýře
  • Naučíte se přístupy ke zlepšení poprodejních vztahů, tedy zvýšení loajality zákazníka a dlouhodobé hodnoty zákazníka

Co mi kurz přinese?

Naučíte se, jak správně mapovat zákaznickou cestu, identifikovat klíčové touchpointy a pochopit jejich vliv na prodejní trychtýř. Získáte praktické dovednosti pro optimalizaci jednotlivých fází trychtýře a zvyšování konverzního poměru. Budete umět efektivně pracovat s daty, zlepšovat rozhodovací proces zákazníka a posilovat retenci prostřednictvím poprodejní strategie. Kurz propojuje analytický přístup s praktickými ukázkami a případovými studiemi, které vám pomohou okamžitě aplikovat získané znalosti ve vašem podnikání.

Komu je kurz určený?

Kurz je určen eCommerce a digital specialistům, komerčním manažerům (marketing, nákup, prodej), a dalším profesionálům v korporátním prostředí, stejně jako majitelům a manažerům malých a středních firem.

Program kurzu

  • Modul 1: Zákaznická cesta a její mapování
  • Modul 2: “Černá skříňka eCommerce” a prodejní trychtýř
  • Modul 3: Taktiky pro optimalizaci jednotlivých částí prodejního trychtýře

Lektoři kurzu

Omnichannel Manager a součást vedení firmy Hill’s v regionu CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu, a také z prodejních kanálů eCommerce, moderního a nezávislého trhu, a distribučního prodeje. Prošel firmami jako Danone, Unilever a Henkel. Je absolventem doktorského studia na VŠE, kde zároveň působí jako externí lektor. Více zde.

 

Business Development Manager pro region CEE & Middle East ve společnosti Colgate-Palmolive. Má zkušenosti v různých funkčních oblastech, jako jsou category management, retail marketing a řízení distribučního prodeje. Působil také ve společnosti Danone. V současnosti je doktorandem na VŠE, kde se věnuje výzkumu a výuce předmětů zaměřených na eCommerce a marketing. Více zde.

 

Garant kurzu

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 30. května 2025
  • KDE: Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. Winstona Churchilla 4, 130 67 Praha 3 – Žižkov
  • čas: 9.00 – 15.00
  • v ceně drobné občerstvení, certifikát o absolvování kurzu

Co je v ceně?

Certifikát o absolvování kurzu, studijní materiály, oběd a občerstvení.

Rezervace

Počet rezervovaných míst (osob): *

Kontrolní otázka, kolik je 7+3?

15 volných míst

Workshopy / Akce AKA