Workshop ve spolupráci s VŠE: Price Hacks aneb Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech.

Aktuálně nejsou k dispozici žádné termíny.

O workshopu

Asociace komunikačních agentur pravidelně spolupracuje s VŠE na workshopech. Tím dalším je březnový workshop nazvaný Price Hacks aneb Jak zvýšit cenu a výnosy. Prakticky, jednoduše a na reálných příkladech, který proběhne na VŠE již 12. března. Odnesete si z něj mnoho inspirativních myšlenek a konkrétních příkladů na zvýšení výnosů. Kurz je účastníky velmi dobře hodnocen.

O čem workshop bude?

1.Podíváme se na řešení největších problémů v cenotvorbě:

  • Zákazníci neustále srovnávají ceny s konkurencí.
  • Odmítají naše cenové nabídky.
  • Tvrdí, že cena je vysoká.
  • A tlačí na slevu.

2. Probereme praktické pricingové tipy na reálných příkladech, například:

  • Jak přepracování balíčku funkcí „Standard“ na balíček potřeb „Innovate“ vedlo ke zvýšení ceny 3×.
  • Jak zavedení druhého ceníku pro specifický segment zákazníků umožnilo zvýšit ceny 4×.
  • Jak změna v prezentaci ceníku posunula 80 % zákazníků na dražší balíčky.
  • Jak úprava způsobu nacenění umožnila zvýšit ceny až 10×.

3. Odpovíme na otázky:

  • Jak nacenit nový produkt, když se potřeby zákazníků významně liší?
  • Jak balíčkovat zákaznické potřeby místo produktových funkcí?
  • Jak zvolit efektivní cenový model pro maximální výnosový potenciál?
  • Kolik ceníků a variant produktů je ideálně mít v nabídce a proč?
  • Jak navrhnout ceník tak, aby zákazníci volili námi nejvíce preferovanou variantu?
  • Jak jednoduše otestovat cenu se zákazníky?
  • Jak odkomunikovat zvýšení ceny a neztratit zákazníky?
  • Jaká sleva je nejlepší a jaká je nejhorší?

 

Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro ředitele, manažery, marketingové specialisty a podnikatele.

Program kurzu

Kurz intenzivní formou a na praktických příkladech seznámí s tipy ke zvýšení profitability.

Klíčová témata:

  • nacenění zákazníka
  • balíčkování potřeb zákazníků
  • výběr cenového modelu
  • přesvědčivá cenová nabídka
  • prezentace ceníku
  • testování ceny
  • komunikace zvýšení ceny
  • snížení vnímané ceny
  • nastavení slevové politiky

S ostříleným konzultantem, který pomáhá zvyšovat ziskovost firem již 12 let, můžete najít cestu, jak tyto praktické tipy okamžitě uplatnit ve své praxi.

Lektor kurzu

Ing. Dzmitry Melnik

Pracoval v roli konzultanta pro společnosti jako Škoda, Yves Rocher, Erste Group a Notino. Odpovídal za strategii předplatného v Rohlík Group a pomohl firmám z více než 70 odvětví zvýšit jejich výnosy o stovky milionů.

 

Garant kurzu

 

 

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 12. BŘEZNA 2025
  • KDE:Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. Winstona Churchilla 4, 130 67 Praha 3 – Žižkov
  • čas: 9.00 – 13.00
Workshopy / Akce AKA