Zveme Vás na zářijový workshop o záměrech regulovat reklamu, smyslu a pravidlech samoregulace a důsledcích pro budování značek. Setkáme se 10. září 2024 v zasedačce VCCP.
Workshop jsme nazvali Zavřít! Zakázat! Zhasnout!
Téma a cíl workshopu:
Od doby vzniku novodobé reklamy v ČR regulace a samoregulace zužuje kreativní prostor.
Během workshopu uvidíte celou řadu příkladů. Co bylo přípustné včera, dnes už není.
Na všechny výše zmíněné otázky odpoví dva zkušení odborníci a workshopem vás provedou Jitka Plchová z Plzeňského Prazdroje a Marek Hlavica z Rady pro reklamu.
Komu je WS určen:
Stratégům, idea makerům a kreativcům všech úrovní, kteří vytvářejí jakýkoliv typ obsahu nebo kreativy. Accountům, kteří musejí zprostředkovat specifická omezení týkající se jednotlivých oborů interním týmům. Vedoucím pracovníkům, pro něž je problematická reklama reputačním rizikem a regulace omezením obchodních příležitostí.
Program workshopu a spíkři:
Jitka Plchová, společnost Plzeňský Prazdroj
Jitka má v Prazdroji na starosti Public Affairs a management odpovědnosti. Uplatňuje přitom i své mezinárodní zkušenosti a má přehled o tendencích regulovat na evropské i lokální úrovni. Vede systém vzdělávání pro zaměstnance v oblasti odpovědnosti a samoregulace.
Marek Hlavica, Executive Director Rady pro reklamu a Managing Director APRA -Association of Public Relations
Marek je aktuálně ředitelem Rady pro reklamu, profesní asociace založené zadavateli, medii a komunikačními agenturami pro účely samoregulace. Jako někdejší ředitel AKA byl členem arbitrážní komise Rady. Během své kariéry se regulacemi a samoregulací zabýval ve Philip Morris, Plzeňském Prazdroji, Citibank nebo jako konzultant.
Více na www.rpr.cz
Naše workshopy se rychle plní, proto si rezervujte místo včas.
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Na workshop se můžete přihlásit ZDE