PŘIHLAŠTE SE NA AKCI
REKAPITULACE
Místo: Nákup medií ve veřejné správě.Adresa: Staroměstské náměstí 6 110 15 Praha 1 Vchod z Pařížské ulice (mapa)
Datum: 4.11.2021
Čas: 09:00 - 15:00
Název: Nákup mediálního prostoru pro komunikační kampaně v podmínkách Zákona o zadávání veřejných zakázek – úvod do problematiky
Volných míst: 0
Cena: 1900 Kč / 1900 Kč - agentury AČRA / 1900 Kč - členové AKA
4. listopadu od 9.00 do 15.00 hodin(podle délky diskuse)
V konferenčním sále Ministerstva pro místní rozvoj
Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
Vchod z Pařížské ulice
Přednášejí přední odborníci s dlouholetou zkušeností s veřejnými zakázkami
Lucie Češpivová – členka prezidia AKA, spoluautorka Metodiky ZVZ pro marketingové a reklamní služby, majitelka agentury Dorland,
Ondřej Novák – ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, odborník na nákup medií a mediální výzkum
Roman Heřman – ředitel agentury Remmark s dlouholetou zkušeností poskytování mediálních služeb pro veřejný sektor
Program:
- Základní orientace v médiích a mediální trh ČR v roce 2022.
- Nákup a plánování médií – základní modul (mediální názvosloví, specifika jednotlivých media typů, parametry a metriky, plánovací a nákupní proces, stanovení cílů atd.)
- Mediální zakázky - aktuálně používané mechaniky výběrových řízení v rámci ZZVZ a jejich výhody a nevýhody pro zadavatele i dodavatele
- Postup realizace výběrových řízení na komunikaci s nákupem mediálního prostoru s důrazem na obsah zadávací dokumentace – kroky a praktická doporučení
- Ukázky konkrétních kvalitativních hodnotících kritérií dle typu a předmětu zakázky
Termín již proběhl nebo není možné se na něj přihlásit.