PŘIHLAŠTE SE NA AKCI

REKAPITULACE

Místo: Nákup medií ve veřejné správě.
Adresa: Staroměstské náměstí 6 110 15 Praha 1 Vchod z Pařížské ulice (mapa)
Datum: 4.11.2021
Čas: 09:00 - 15:00
Název: Nákup mediálního prostoru pro komunikační kampaně v podmínkách Zákona o zadávání veřejných zakázek – úvod do problematiky
Volných míst: 0
Cena: 1900 Kč / 1900 Kč - agentury AČRA / 1900 Kč - členové AKA

4. listopadu od 9.00 do 15.00 hodin(podle délky diskuse)

V konferenčním sále Ministerstva pro místní rozvoj

Staroměstské náměstí 6

110 15 Praha 1

Vchod z Pařížské ulice

Přednášejí přední odborníci s dlouholetou zkušeností s veřejnými zakázkami

Lucie Češpivová – členka prezidia AKA, spoluautorka Metodiky ZVZ pro marketingové a reklamní služby, majitelka agentury Dorland,

Ondřej Novák – ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, odborník na nákup medií a mediální výzkum

Roman Heřman – ředitel agentury Remmark s dlouholetou zkušeností poskytování mediálních služeb pro veřejný sektor

Program: 

  1. Základní orientace v médiích a mediální trh ČR v roce 2022.
  2. Nákup a plánování médií – základní modul (mediální názvosloví, specifika jednotlivých media typů, parametry a metriky, plánovací a nákupní proces, stanovení cílů atd.)
  3. Mediální zakázky - aktuálně používané mechaniky výběrových řízení v rámci ZZVZ a jejich výhody a nevýhody pro zadavatele i dodavatele
  4. Postup realizace výběrových řízení na komunikaci s nákupem mediálního prostoru s důrazem na obsah zadávací dokumentace – kroky a praktická doporučení
  5. Ukázky konkrétních kvalitativních hodnotících kritérií dle typu a předmětu zakázky

Termín již proběhl nebo není možné se na něj přihlásit.