PŘIHLAŠTE SE NA AKCI

REKAPITULACE

Místo: Workshop: Testováno na lidech!
Adresa: online (mapa)
Datum: 16.9.2021
Čas: 10:00 - 11:30
Název: Testováno na lidech!
Volných míst: 0
Cena: 1500 Kč / 700 Kč - agentury AČRA / 700 Kč - členové AKA
Testováno na lidech! 16. září od 10.00 on-line Kantar testoval 10 000 reklam 20 reklam si doneslo cenu za nejefektivnější reklamu Vítězové mají 5 společných znaků Dokážete naplnit těchto pět předpokladů? Překonat očekávání zadavatele? Vyhrát EFFIE? Cena KANTAR pro efektivní kreativu ukazuje nejefektivnější světové reklamy pro rok 2020 a analyzuje to, co je dělá těmi nejlepšími. Kantar analyzoval více jak 10,000 reklam, které prošly kvantitativními testy v roce 2020 a z této databáze vzešlo 20 vítězných reklam. Podívejme se společně na 5 oblastí, které vítězové této ceny mají společných a v čem se můžeme od nich inspirovat, co je tajemstvím úspěchu těch nejlepších. Cena KANTAR pro efektivní kreativu našla právě “top” 20 takových reklam, které jsou zároveň silné v kreativě i v efektivitě, tedy reklamu která je odlišná, distinktivní, podporuje krátkodobé prodeje, ale současně buduje značku skrze změnu ve významovém vnímání značky v dlouhodobé perspektivě. Webinářem Vás provede Věra Šídlová (Global Creative domain Manager) z Kantaru, které je spoluautorkou a analytičkou této studie. Webinář je pro všechny, kteří se zabývají nadlinkovou, primárně TV reklamou z různých úhlů pohledu, ať už kreativci, accounti nebo planneři.
Testováno na lidech! 16. září od 10.00 on-line Kantar testoval 10 000 reklam 20 reklam si doneslo cenu za nejefektivnější reklamu Vítězové mají 5 společných znaků Dokážete naplnit těchto pět předpokladů? Překonat očekávání zadavatele? Vyhrát EFFIE? Přihlašujte se na www.aka.cz Cena KANTAR pro efektivní kreativu ukazuje nejefektivnější světové reklamy pro rok 2020 a analyzuje to, co je dělá těmi nejlepšími. Kantar analyzoval více jak 10,000 reklam, které prošly kvantitativními testy v roce 2020 a z této databáze vzešlo 20 vítězných reklam. Podívejme se společně na 5 oblastí, které vítězové této ceny mají společných a v čem se můžeme od nich inspirovat, co je tajemstvím úspěchu těch nejlepších. Cena KANTAR pro efektivní kreativu našla právě “top” 20 takových reklam, které jsou zároveň silné v kreativě i v efektivitě, tedy reklamu která je odlišná, distinktivní, podporuje krátkodobé prodeje, ale současně buduje značku skrze změnu ve významovém vnímání značky v dlouhodobé perspektivě. Webinářem Vás provede Věra Šídlová (Global Creative domain Manager) z Kantaru, které je spoluautorkou a analytičkou této studie. Webinář je pro všechny, kteří se zabývají nadlinkovou, primárně TV reklamou z různých úhlů pohledu, ať už kreativci, accounti nebo planneři.
Termín již proběhl nebo není možné se na něj přihlásit.