PŘIHLAŠTE SE NA AKCI

REKAPITULACE

Místo: Ekonometrie: od mediaplánů k ROI
Adresa: VCCP, náměstí 14. října 642/17, Praha 5 (mapa)
Datum: 18.6.2020
Čas: 09:00 - 11:00
Název: Ekonometrie: od mediaplánů k ROI
Volných míst: 13
Cena: 1500 Kč / 1000 Kč - agentury AČRA / 700 Kč - členové AKA
Ekonometrie: od mediaplánů k ROI

Jak můžete pomocí matematiky a statistiky prokázat návratnost investic do komunikace

  • Co říkají historická data o budoucích výnosech
  • Proč je strukturální modelování důležitější pro plannery a stratégy než pro modeláře
  • Jak na ekonometrii, aby nebyla jen módním buzzwordem, ale účinným nástrojem pro plánování kampaní

Určeno pro: Všechny, které zajímá, jaké faktory ovlivňují prodeje, jak silná je role médií a mediální komunikace, a co lze udělat pro dosažení vyšší ROI.

Moderuje Michal Šeda, který vystudoval VŠE se zaměřením na ekonometrii a operační výzkum. Oblasti ROI a marketingových analýz se věnuje 15. rokem, posledních 7 let ve skupině Publicis Groupe na pozici ředitele výzkumného oddělení.

Jak můžete pomocí matematiky a statistiky prokázat návratnost investic do komunikace

  • Co říkají historická data o budoucích výnosech
  • Proč je strukturální modelování důležitější pro plannery a stratégy než pro modeláře
  • Jak na ekonometrii, aby nebyla jen módním buzzwordem, ale účinným nástrojem pro plánování kampaní

Určeno pro: Všechny, které zajímá, jaké faktory ovlivňují prodeje, jak silná je role médií a mediální komunikace, a co lze udělat pro dosažení vyšší ROI.

Moderuje Michal Šeda, který vystudoval VŠE se zaměřením na ekonometrii a operační výzkum. Oblasti ROI a marketingových analýz se věnuje 15. rokem, posledních 7 let ve skupině Publicis Groupe na pozici ředitele výzkumného oddělení.
Termín již proběhl nebo není možné se na něj přihlásit.