PŘIHLAŠTE SE NA AKCI
REKAPITULACE
Místo: Tady opravdu nechcete mít svoji reklamu!Adresa: online (mapa)
Datum: 21.4.2022
Čas: 09:00 - 11:30
Název: Tady opravdu nechcete mít svoji reklamu!
Volných míst: 32
Cena: 1700 Kč / 800 Kč - agentury AČRA / 800 Kč - členové AKA
Tady opravdu nechcete mít svoji reklamu!
On-line na platformě zoom
YouTube je plný videí, která mají vysokou sledovanost, ale nezobrazují hezké věci. Dokážete ochránit svoji značku? Dokážete obelstít automaty?
Poslechněte si, jak na to jdou v Channel Factory, která je partnerem Measurement programu YouTube.
Určeno pro: stratégy, mediální plánovače, tvůrce obsahu a strážce značky
Přednáší:
Jon Brotherhood, Global Business Development Director, Channel Factory
Martin Kopecký, Managing Director, Geotarget s.r.o. - Channel Factory Partner CZ&SK
Co se dozvíte:
- Co znamená Brand Safety a jak jej zajistit v prostředí YouTube
- Jak lze kontextově a zároveň efektivně cílit na YouTube
- Čeho se vyvarovat v cílení na YouTube
- Jak se nestát součástí válečné vřavy na Ukrajině.
Tady opravdu nechcete mít svoji reklamu!
YouTube je plný videí, která mají vysokou sledovanost, ale nezobrazují hezké věci. Dokážete ochránit svoji značku? Dokážete obelstít automaty?
Poslechněte si, jak na to jdou v Channel Factory, která je partnerem Measurement programu YouTube.
Určeno pro: stratégy, mediální plánovače, tvůrce obsahu a strážce značky
Přednáší:
Jon Brotherhood, Global Business Development Director, Channel Factory
Doplní Martin Kopecký, Managing Director, Geotarget s.r.o. - Channel Factory Partner CZ&SK
Co se dozvíte:
Co znamená Brand Safety a jak jej zajistit v prostředí YouTube
Jak lze kontextově a zároveň efektivně cílit na YouTube
Čeho se vyvarovat v cílení na YouTube
Jak se nestát součástí válečné vřavy na Ukrajině.
Termín již proběhl nebo není možné se na něj přihlásit.