- zadavatele veřejných zakázek v marketingu
- zástupce úřadů, municipalit, příjemců dotací vázaných postupovat podle ZZVZ
- dodavatele – tj. uchazeče o marketingové zakázky, komunikační agentury, mediální domy, vydavatele
- experty, konzultanty, akademický sektor
- KDY: čtvrtek 17. 10. 2024
- KDE: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj, vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1
- čas: 8.45 až 16.15 hod.
- občerstvení po celý den konání konference
Program
(změna programu vyhrazena)08:15 | Registrace |
08:45 | Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA MMR: Radek Kobza / Stanislav Schneidr AKA: Lucie Češpivová / Kateřina Hrubešová |
09:00 | Komunikační kampaně veřejné správy: Od nápadu k vyhodnocení aneb co to obnáší Radek Kobza, Ministerstvo pro místní rozvoj, ředitel Odboru publicity fondů EU |
10:15 | Přestávka. |
10:30 | Úvod k panelové diskuzi: Jak vybrat nejlepšího dodavatele (nejen) strategických a kreativních služeb? Jak obstát jako spolehlivý dodavatel? Lucie Češpivová, SmartDORLAND, a.s., CEO |
11:00 | Panelová diskuze, otázky a odpovědi Moderuje: Kateřina Hrubešová, AKA, ředitelka |
12:50 | Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking. |
13:30 | Jak vybrat nejlepšího dodavatele na nákup mediálního prostoru? Jak obstát jako spolehlivý dodavatel? Jiří Tošer, Remmark, a.s., Media Director |
14:15 | Jak vybrat nejlepšího dodavatele na nákup mediálního prostoru? Jak obstát jako spolehlivý dodavatel? Moderuje: Ondřej Novák, ASMEA, ředitel |
16:15 | Ukončení konference. |
Hosté
- Kde hrozí zákazy a omezení v nejbližších letech?
- Jaké důsledky budou mít omezení v budování značek?
- Proč se aktéři trhu samoregulují nad rámec zákonů?
- Jak funguje samoregulace a kdo tvrdí že nefunguje?
- Co dělat, když si nejste jisti kreativou „na hraně“?
- Co se smí a co ne – poznáte závadnou reklamu?
- Jak se značky brání aktivistickým útokům?
- KDY: 10. ZÁŘÍ 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- občerstvení a káva zajištěno
- Víte ale, na co si dávat pozor při výběru nástroje?
- Komu patří výstupy a jaká jsou jejich pro a proti?
- Jak správně promptovat, abyste si nekoledovali o průšvih?
- Co přinese Evropa?
- A jak si doplnit smlouvy s klienty, abyste si kryli záda?
- KDY: 4. ČERVEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
Srdečně Vás zveme na červnový workshop EFFIE, kde se dozvíte nejen to, jak zvýšit své šance na úspěch v soutěži o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR. Proběhne 6. června od 9 do 12 hodin v prostorách VCCP.
🤔 Rozmýšlíte se, do jaké kategorie tento rok přihlásit svou práci?
⭐ Připravujete přihlášky a chcete je mít co nejlepší?
❓Chcete se zeptat na cokoli?
Nejen to, ale ještě mnohem více máte možnost si vyjasnit a upřesnit... A můžete se i na cokoli zeptat na workshopu EFFIE.
Téma workshopu a důvod, proč se zúčastnit:
V rozhodující fázi tvorby přihlášek EFFIE 2024 budete mít příležitost poslechnout si názory těch nejpovolanějších.
Všichni prezentující mají bohaté zkušenosti s EFFIE, jsou ověnčeni mnoha úspěchy v soutěžích komunikačního oboru, byli opakovaně členy poroty EFFIE.
Bude to praktická „nalejvárna“ s hodinou věnovanou POUZE vašim praktickým potřebám, dotazům a přihláškám.
Komu je workshop určen:
Všem, kteří se chtějí zúčastnit letošního ročníku Effie, ale stále váhají, nebo jim něco není jasné. Těm, kteří se chtějí dozvědět, proč je Effie jakousi reklamní olympiádou a proč vám účast v české Effie otevře dveře do celého světa.Prosíme, připravte si otázky dopředu! Přineste si rozepsané/načrtnuté přihlášky. Čím praktičtější to bude, tím efektivnější to bude. A efektivita je to, o co v Effie jde!
- Kdy: 6.6. (čtvrtek) – 9.00 – 12.00
- Kde: VCCP Prague, náměstí 14. října 642/17, Praha 5 – Smíchov
Na koho se můžete těšit aneb Naši spíkři:
Ondřej Novák, ASMEA – shrnutí EFFIE 2024 novinek, termínů, možností Martin Klčo via Ondřej Novák – EFFIE tips & tricks: stručný návod na to, jak napsat „the best“ EFFIE case Hana Huntová, SIMAR – Data, výsledky, hodnocení výzkumníků – prostě EFFIE a data Jiří Jón, Head of Strategy & Consulting, Ogilvy – Jak nastavit interní procesy přihlašovatele, tak, aby vznikla úspěšná přihláška: jak pracovat na přihlášce v teamu, důležitost interní oponentury atd. Jaroslav Malina, Chief Communications Officer, Publicis Groupe CZ– EFFIE přihláška očima porotců aneb co je pro porotu na přihlášce důležité, co kvituje a co naopak nemá ráda VCCP – Jak se rodí EFFIE Grand Prix, pohled (alespoň trochu) po pokličku výherců Grand Prix EFFIE 2023 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)- KDY: 6. červen 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- káva, voda a lehké občerstvení zajištěno
Vstupné: 0,-Kč, čili zdarma, při registraci/rezervaci vypište své jméno a z jaké jste agentury.
Více o effie zde 👉 https://www.effie.cz/- jaké jsou hlavní trendy na poli ESG – co jsou aktuální reálné problémy, a co je jen pozlátko na oko
- jakou roli očekávají stakeholdeři od agentur dnes/zítra – zaměstnanci, centrály, lokální týmy, procurement, C-suite
- kde vidíme potenciální dopad na agenturní svět - jak si představit "nutné minimum", kde začít, když do toho chcete "lehce šlápnout", a kam směřovat energii, když se jako agentura rozhodnete ESG uchopit dlouhodobě a strategicky
- jakou roli chceme reálně jako agentury hrát – kde vidíme přidanou hodnotu agenturního ekosystému , kde ji nevidíme, a jak zůstat i v tomto novém světě dostatečně autentičtí
- KDY: 22. KVĚTEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
- KDY: 14. KVĚTEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- občerstvení a káva zajištěno
- jak s influencery spolupracovat
- jak je co nejefektivněji propojit s klienty
- jaké je nejlepší spojení produktu/značky a konkrétního člověka na sociálních sítích
- jak, zda a proč označovat reklamu, placenou spolupráci, sponzoring – zkrátka to, co jako agentura s influencery děláte
- co je projekt AKA Férový influencer
- jak najít správného ambasadora značky / produktu
- jak je na tom český trh influencerů v porovnání se světem
- jak poznat, s kým ne/spolupracovat a jak poznat dobrého influencera?
- kolik se točí v IM peněz a jaká je dynamika trhu a trendy
- směřuje český IM trh k nějaké regulaci
- jaké fungují restrikce a pokuty
- jaké jsou klíčové přešlapy, na které si dát pozor
- jaká je budoucnost IM trhu u nás
- Jednotlivé formy spolupráce s influencery a jejich správné smluvní zajištění (odměna, licence, opce, smluvní pokuty).
- Za co agentura odpovídá a jaké pokuty hrozí
- Praktické příklady
- KDY: 23. DUBEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
- Víte, o co jde?
- Jak se toto téma týká komunikačních agentur?
- Co mohou a měly by agentury dělat jako firma a co mohou a měly by dělat jako dodavatel služby, tedy pro své klienty a jejich zákazníky a spotřebitele?
- Jaké nové zákonné povinnosti přicházejí a koho se budou týkat, ať už přímo nebo zprostředkovaně?
- A hlavně: Jak na to?
- uvést účastníky do tématu udržitelnosti a ESG, jednoduše, stručně a strukturovaně
- vyvrátit hlavní mýty
- nabídnout stručný návod, jak na to
- sdílet praktické zkušenosti
- KDY: 28. BŘEZEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
- Je kampaň, kterou jste tvořili pro klienta, jeho, nebo vaše? Můžete se s ní na sítích pochlubit?
- Může si vaše nápady klient realizovat bez vás?
- A je mailová komunikace mezi vámi závazná?
- Co vám v objednávkách chybí nejčastěji a proč by to tam chybět nemělo?
- Jak pravidla hry mezi vámi a klientem mění AI?
- Proč na tvorbu značky myslet nejen optikou marketingu, ale i práva?
- A smí se házet trpaslíky?
Jistě, opět jen samé otázky.
A odpovědi? Budou! Právě o jejich hledání bude náš workshop.
Dorazte na seminář nazvaný Právo v reklamě a marketingu letem světem aneb v čem chybují agentury nejčastěji.
Bude to rychlé, bude to ďábelské a budete chtít přetékat až do basketbalu.
Spíkr: Problematikou práva v marketingu nás provede Petra Dolejšová. [caption id="attachment_1693" align="alignleft" width="244"] Petra Dolejšová, advokátka[/caption] Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”. Více na www.petradolejsova.cz LinkedIn: Petra Dolejšová Instagram: petrabezparagrafu Twitter / X: @DolejsovaPetra Facebook: Petra Kristína Dolejšová Workshop bude zaměřen na problematiku, která je pro komunikační agentury klíčová a velmi užitečná. Dozvíte se spoustu žádaných informací, které hýbou světem. 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)- KDY: 28. ÚNOR 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
- KDY: 24. LEDEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- občerstvení a káva zajištěno
- poskytnout informace založené na evidence-based principu, z různých výzkumných metod,
- sdílení praktických zkušeností a doporučení navzájem. Workshop bude velmi praktický,
- KDY: 28. LISTOPAD 2023
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- občerstvení a káva zajištěno
Program
(změna programu vyhrazena)09:00 | Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA |
09:05 | Kvalitní komunikace, priorita veřejných zadavatelů |
09:20 | Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action a pro kampaň Budování značky
krok za krokem včetně nastavení smysluplné evaluace
|
11:30 | Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking |
12:30 | Udržitelnost a společenská odpovědnost v rámci komunikace (nejen enviromentální rozměr
udržitelnosti)
|
13:30 | Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking |
14:00 | Závěrečná diskuze nad problematikou komunikace veřejné správy |
14:30 | Ukončení workshopu |
Hosté
Výzkumy v marketingu veřejné správy…
- Case study – simulovaný případ uživatele nástrojů AI v agentuře, tj. zaměstnance, který pracuje na klientském zadání s využitím AI nástrojů. Případ nám nastolí konkrétní otázky, na které si budeme v rámci celého workshopu společně odpovídat.
- Zatloukat nebo přiznat? Musíme klienty informovat o tom, zda a v jakém rozsahu používáme AI technologie? Co je neetické, co protiprávní a co je naopak zcela v pořádku?
- AI jako zpovědník: Můžeme svěřit AI všechna data nebo si raději něco nechat pro sebe a kde je případně hranice sdílení našich a klientských dat?
- Jak na obsah vytvořený AI nahlíží autorské právo? Je autorem umělá inteligence, softwarová firma, která ji vytvořila, uživatel aplikace nebo snad někdo další? A jak tedy potom vytvořený obsah dále užívat, jsou zde nějaká právní omezení? Je obsah vytvořený AI vůbec autorskoprávně chráněn? A co obsah patřící třetím osobám, který umělá inteligence použila pro vytvoření svého díla?
- Smlouvy – tj. co nově doplnit do smluvní dokumentace s klienty a na co si dát naopak v zadáních či smlouvách navrhovaných klienty pozor.
- Výhled do budoucna – tj. kam směřuje vývoj právní regulace AI a co lze vyčíst z již probíhajících právních sporů a rozhodnutí některých orgánů.
- KDY: 11. ŘÍJEN 2023
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 12.00
- občerstvení a káva zajištěno
- Významně se rozšiřují informační povinnosti zaměstnavatelů.
- Dochází ke slíbenému posílení práva zaměstnanců na work-life balance?
- Práva zaměstnanců pracujících na dohodu o provedení práce či dohodu o pracovní činnosti se přibližují právům zaměstnanců s pracovní smlouvou, včetně práva na dovolenou.
- Poprvé se výslovně reguluje práce na dálku a bez písemné dohody tato práce již nebude možná.
- Bude umožněno uzavírat některé pracovněprávní dokumenty na dálku.
- Znamená to tedy konečně zelenou pro digitalizaci HR agendy?
- nová pravidla pro home office (výkon práce na dálku) – povinná písemná smlouva, jak je to s náklady a BOZP,
- nové pojetí dohod o provedení práce a dohody o pracovní činnosti – nové povinnosti zaměstnavatelů, odměňování, rozvrhování práce, dovolená
- přinese novela konečně revoluci v digitalizaci HR agendy (novinky v doručování a elektronickém uzavírání smluv),
- vyšší požadavky na informovanost zaměstnanců,
- nová práva zaměstnanců,
- další změny.
- KDY: 6. ZÁŘÍ 2023
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.00
- občerstvení a káva zajištěno
- Chcete znát nejlepší současné nástroje AI?
- Hledáte nápady a vychytávky, jak si ušetřit práci a náklady?
- Víte, co už umí poslední verze Photoshopu?
- Jak využívat konkrétní nástroje?
- Máte update všech nástrojů, jejichž možnosti a uplatnění se mění každý den?
- Chat GPTeam
- Keep it simple s Midjourney
- Generativní funkce v novém Photoshop Beta
- nástroje Bing, Microsoft Designer a Jasper
- beta pluginy & novinky ChatGPT
- orientace v AI startupech
- tipy & triky v promptingu
- KDY: 15. ČERVEN 2023
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 - Smíchov
- čas: 9.00 - 11.30
- občerstvení a káva zajištěno
Všude kolem nás jsou data, ale ne všichni s nimi umíme efektivně pracovat. Zajímá vás například to, proč je TikTok bezpečnostní hrozbou pro Evropu, nebo jaký je rozdíl v bezpečnosti mezi jednotlivými platformami a jak je co nejefektivněji používat?
Pak právě pro vás je tu náš workshop o Bezpečnosti online platforem v komunikačním průmyslu, kde vystoupí přední odborníci oboru.Program:
Michal Thim, Threat Intelligence Analyst, specialista na analýzu digitálních hrozeb
Proč je Tik Tok bezpečnostní hrozbou pro Evropu?
- Komentář ke stanovisku NUKIB týkající se užití Tik Tok.
- Jaký je rozdíl v bezpečnosti mezi jednotlivými online platformami?
- K čemu jsou data používána ultimátními režimy?
- Jak používat online platformy klienty a agenturami?
- Jak se dá pracovat s daty, která putují okolo nás v online prostoru?
Martin Cach, specialista na zpracování os. údajů a digitálních stop v online prostředí adv. kancelář KVMS
Jak proplout nástrahami sociálních sítí?
- Jak tečou data uživatelů online platformami?
- Na co si musí dát pozor agentura, resp. její klient při práci s online platformami?
- Na co si dát pozor z hlediska tvorby obsahu a komunikace na sociálních sítích?
- Jak propojit firmu/agenturu s online platformami a respektovat principy bezpečnosti?
Stanovisko zástupců online platformy Tik Tok (bude upřesněno)
Termín: 3. 5. od 9.00 -11.30 hod., agentura VCCP, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5-SmíchovProgram:
9:00 Přivítání a začátek Akademie 9:10 Úvod do Brand Safety Jan Suda, McCann Prague 9:40 Značky vs. Hoaxy: Taktiky ke zmírnění reputačních hrozeb Jindřich Oukropec, FSV UK 10:10 Kam v případě nouze volá Vodafone? Jan Klouda, Vodafone 10:40 Pauza 11:00 Kdo vám může pomoci? Roman Čihalík, NELEŽ 11:30 Bezpečnost značky jako priorita v době nejistoty Anna Shakhdinarian, Kantar 12:00 Jak postupují velcí hráči? Jan Los, L'Oréal 12:30 Pauza na oběd a networking 14:00 Špinění značky a právo Petra Dolejšová 14:30 Seznam.cz a jeho přístup k dezinformačním webům David Velechovský, Seznam 15:00 Nášlapné miny v mediálním prostoru z první ruky Marek Bačo 15:30 První pomoc aneb dezinformace pohledem PR Michal Vlasák 15:50 Manuál a check list Petra Jankovičová a Matúš FickoZměny autorského zákona v produkci a reklamě
28.3. od 9,00 hod. v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) – 30 míst prezenčně
Novela autorského zákona přinesla změny, které ovlivní práci v tvorbě a produkci reklamních kampaní.
Existují nová pravidla licenčních smluv! Určeno pro všechny, kdo vytváříte a sdílíte obsah klientů na internetu, pak nezapomeňte na nová pravidla platí i pro sdílecí služby.
Přednáší JUDr. Ivan David z K.M.V.S. advokátní kanceláře, je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a oboru filmová studia na Filozofické fakultě téže univerzity. Právní praxi vykonává od roku 2011 a specializuje se na oblast práva duševního vlastnictví (zejména práva autorského a práva ochranných známek), práva filmového, práva mediálního, práva proti nekalé soutěži, práva reklamního, a všeobecné ochrany osobnosti. Právní služby poskytuje rovněž v anglickém jazyce.
Udržitelná transformace v marketingové komunikaci
O workshopu: Dekarbonizační cíle zadavatelů, tlak na udržitelnost a reporting ESG již brzy promění fungování agenturního světa. Zatímco v cizině jsou pojmy „Ad-net zero“ a „Net zero marketing“ běžnou součástí komunikačního byznysu. V České republice děláme, že téma není. Co konkrétně nás v rámci agentur v blízké budoucnosti čeká? Jak se proměna ekonomiky na udržitelnou dotkne naší běžné práce? A co pro téma udržitelnosti můžeme jako agentury proaktivně dělat?Prezentující:
Pavel Galík – Strategy Director, OMG
Marek Vácha – Sustainability Specialist, Fuse
Luděk Hatoň – Chief Client Officer, OMG
Termín: 27.2.
Čas: 9:00 – 11:30
Místo: Omnicom Media Group, Lomnického 9, Praha 4 – 140 00
- Jak na nastavení cílů a vyhodnocení efektivity komunikačních kampaní?
- Jaká jsou úskalí spolupráce agentura vs. klient?
- Nemonitorovaná média a jak s nimi pracovat?
Cena 2.800 Kč na účastníka (členové AKA a SIMAR 2.000 Kč). Pro účast je třeba se registrovat zde, nejpozději do 7.10.2022, nebo do naplnění kapacity.
PROGRAM:
09:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
09:20 Výzkumy v marketingu veřejné správy
- Komunikační proces a přehled fází, kde se při zadávání, řízení a vyhodnocování komunikace využívají výzkumy - Hana Huntová, SIMAR
- Podrobnější popis a praktické příklady - krátké případové studie využití výzkumua
- Segmentace cílových skupin, zjišťování potřeb a insighty, zapojení kvalitativního výzkumu - Petra Víšková, CONFESS Research
- Testování konceptů, nastavování komunikačních nástrojů - mediální konzumace atp. - Petra Průšová, Kantar
- Měření efektu komunikačních kampaní a jeho optimalizace - Eva Maninová, Ipsos
- Ad hoc výzkumy a další nástroje, jak je zadat a na co si dát pozor - Jan Tuček, STEM/MARK
- Shrnutí pravidel využití výzkumů (nezávislost, kvalita, přístup) a orientační ceny běžně využívaných nástrojů. - Hana Huntová, SIMAR
- Evaluace komunikačních aktivit v praxi MMR - Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluací fondů EU, MMR ČR
- Panelová diskuse: principy práce s výzkumy a daty při přípravě, řízení a vyhodnocení komunikace
11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:00 Jak pracovat s agenturou, jak pracovat s klientem
- Zkušenosti z praxe z pohledu zadavatele aneb Na co si dát pozor v zadávací dokumentaci, ve smlouvě a při spolupráci samotné – Mgr. Petr Milas, SZIF ředitel Sekce ekonomické
- Definice agenturních pozic, jak velký tým je dostatečný pro určité typy práce, proč kreativita a produkce dohromady, proč média zvlášť; jaký je rozdíl mezi strategickou a produkční kreativitou – Roman Heřman, člen Prezidia AKA, REMMARK
- Jak řešit potřebu dlouhodobé spolupráce, jak ji zahrnout do poptávané ceny, jak a na co se dlouhodobá spolupráce hodí a co přináší za benefity – David Čermák, Momentum Czech Republic
13:00 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
13:20 Nemonitorovaná média
Jak zahrnout do mediaplánu média bez dat, jak hodnotit jejich efektivitu, a jak se vyhnout diskriminaci – Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA
14:00 Diskuse
14:30 Ukončení workshopu
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz
!!!PRO PŘIHLÁŠENÉ OD 23.8. A DÁL JSOU VŠECHNY ČTYŘI LEKCE ON-LINE!!!
Program školení:
21.9. KICK-OFF SESSION, 15-17 hod.
- cíl programu - plynulost v kreativě pro mobily (osvědčené kreativní postupy, formáty, řešení)
- příprava účastníků na certifikační zkoušku Creative Strategy
- výhody certifikace
- obchodní a kreativní příležitosti kreativy zaměřené na mobily
- Creative Best Practice
- Případové studie
28.9. CONNECTED BRANDS, 15-17 hod. (on-line)
- výzkum Kantar/Oxford University „No silver bullet“ týkající se reklamy značky; klíčové poznatky
- optimální vyvážení kampaně (zásah, frekvence, trvání)
- multiplikátory (RR, značkový obsah, zprávy a další formáty pro hlubší výsledky značky)
- případové studie
- řešení měření
5.10. DIRECT RESPONSE, 15-17 hod.
- nejlepší praxe DR
- formáty elektronického obchodu (Discovery Commerce)
- dynamické reklamy
- Shopper Marketing: Kolaborativní reklamy
- reklamy na značkový obsah
- případové studie
20.10. BLUEPRINT: CREATIVE STRATEGY, 15-17 hod. (on-line)
- instruktor Igor Zinatulin
- brilantní základy (doporučený postup pro mobilní kreativy)
- dobrý brief až skvělá kreativa (stanovení jasných cílů)
- měření dopadu kreativy (řešení metadat)
Stát zřídil zmocněnce pro komunikaci a proklamuje vůli se s občany bavit. Tendry trpí nedostatkem kvalitních nabídek. Je to příležitost, ale musí se chytit za správný konec.
- Jak hledat nový byznys ve veřejné správě
- Nač se připravit a čeho vyvarovat
- Proč mnoho takových pokusů končí rozčarováním a musí to tak být?
- Jak to dělají ti, kteří pro stát pracují pravidelně
- Co dělá AKA, abyste neztráceli zbytečně čas
Přednáší Lucie Češpivová, majitelka Dorland a spoluautorka Metodiky zadávání veřejných zakázek.
Cesta do Metaverse popisuje, jak se agentury a marketéři mohou připravit na budoucnost. Místo posilování humbuku se zaměříme na praktická řešení, která již existují a zůstanou relevantní (alespoň v zásadě), jakmile se Metaverse stane realitou. Pojednáme o fenoménech jako AR, značkový obsah, e-commerce a živé akce. To všechno může v roce 2030 vypadat jinak, ale kreativní týmy, které ovládnou současné využití těchto taktik, je posunou za deset let na další úroveň.
21.6. od 9.00 v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) - 30 míst prezenčně nebo on-line (30 míst).Setkání bude nejcennější pro seniorní manažery agentur, pro něž je důležité porozumět tomu jaké dovednosti budou potřebovat jejich týmy v byznyse budoucnosti. Navíc je určeno všem, kteří se zajímají o způsoby, jak lze dnes platformy Meta použít k dosažení cílů značky a prodeje.
Přednáší Adam Nowakowski, Creative Agency Partner spolupracuje s týmy kreativních agentur ve střední a východní Evropě a pomáhá jim využít obchodní a kreativní příležitosti, které nabízejí řešení Meta. Před nástupem do Meta strávil Adam 20 let ve strategických odděleních BBDO a Leo Burnett, kde zastřešoval práci pro Samsung, Heineken, Snickers a Orange.
Taky prodává, mimochodem. Pandemie přenastavila roli retailu. Internet se stává preferovaným prodejním kanálem a role obchodu se mění - dáví značce lidský rozměr, potvrzuje atributy značky, vzdělává. Jak na to, aby komunikace byla konzistentní napříč všemi kanály. Včetně místa prodeje.
26.5. od 9.00 on-line
Pro všechny, kteří ještě věří, že mantrou retailu je podlahová samolepka nebo stojan. A pak pro ty, kteří vědí, že značku nejlépe buduje osobní zkušeností zákazníka.
Seminář bude kombinací aktuálně publikovaných studií na téma budování značky v prostředí maloobchodu. Jeho stěžejní část se bude opírat o případové studie z celého světa doplněná o příklady ze Střední Evropy.
Seminářem bude provázet Petr Šimek, ředitel agentury WELLEN, Viceprezident POPAI CE, člen Global Council SHOP! a milovník retailu.
Brand Safety Academy II
Po loňském, bleskově vyprodané Akademii bezpečné značky přicházíme s inovovaným druhým během. Program jsme posunuli více k praktickým zkušenostem a návodům. Reagujeme na spontánní zájem značek nepodporovat dezinformační platformy. Zkoumáme i novou situaci – ohrožení pověsti značek postojem k Ukrajinské válce.
Akademie je určena všem strážcům a budovatelům značek jak na straně klienta, tak v agenturách. Tedy brand manažeři, marketingoví manažeři a ředitelé, stratégové a kreativci, experti na digitální marketing.
Udělejte si čas na odpoledne 12.4. a získejte certifikát celoživotního vzdělávání. Pořadatelem Akademie je AKA a Fakulta sociálních věd UK.
Místo konání je budova Hollar, Fakulta sociálních věd UK, Smetanovo nábř. 6, 110 00, 2.p., místnost č. 212. |
Program:
14:00 Co je Brand Safety Jan Suda, McCann Prague
14:30 Zahraniční kauzy a vědecké poznatky Jindřich Oukropec, FSV UK
14:50 Jak postupují velcí hráči? Jan Los a Petr Štěpánek, L’Oréal
15:10 Válka na Ukrajině a značky – bezpečí nebo risk? Petra Průšová, Kantar
15:30 Přestávka
16:00 Co můžete pro ochranu značky udělat hned teď? Dominika Hánová, Vodafone
16:20 Technologie na vaší straně Peter Jančárik, Konspiratori.sk a Tomáš Kriššák, Gerulata
16:40 Kdo vám může pomoci? Roman Čihalík, Nelež
17:00 Dezinformace a právo Advokátka Petra Dolejšová
17:20 Funkční systémy ochrany v české firmě Ladislav Báča, T-mobile
17:40 Manuál pro novice a začátečníky Marek Hlavica
Upozorňujeme, že s vygenerovanou fakturou vám přijde na email i dotazník, ten vyplňte a pošlete na office@aka.cz, my jej předáme fakultě pro vystavení certifikátu pro účastníka.Kde:
Online + offline (Marketup, Plzeňská 345/5, Palác Anděl)
Preferujeme návštěvu v agentuře: osobní setkání, ranní kávu s kolegy a interakci. Pro ty, kteří nemohou přijít, máme v záloze stream.
Kdo:
Josef Plechatý, Head of Project Management
V online prostředí se Pepa pohybuje již osmým rokem. Po 3 letech práce pro Google ve Varšavě se stal součástí týmu projektových manažerů v agentuře Marketup, kde měl na starosti především brandové klienty jako např. BILLA, Decathlon, Hamé nebo Leifheit.
Ve spolupráci se Seznam.cz realizoval v roce 2018 první Sbrandlift v České republice a také vyzkoušel mezi prvními Brand Lift 2.0 na YouTube. Jako lídr týmu má nyní na starosti rozvoj projektových manažerů a také supervizi u největších klientů agentury.
Za poslední dva roky se veřejnost směrem k digitalizaci posunula skokově. To logicky proměňuje i přístup ke značkám a jejich vnímání. A to zase naši práci. Stará klišé už mnohdy neplatí.
- Proč budovat brand v online? Protože žijeme online!
- Jak plánovat brandové kampaně? Jinak než výkonnostní!
- Jaké metriky použít k měření? Sledujte ty správné!
- Jak kampaně vyhodnotit? S přesahem do dalších v budoucnu!
- Nevěříte? Ukážeme na případové studii!
Pro koho:
Marketingové manažery, brand či digitální manažery, specialisty a studenty.
Je výhodné, nutné, riskantní učinit ze známé osobnosti tvář značky?
Proměňuje se její vnímání v čase? Jaká je životnost této osobnosti?
A jak jsou na tom zvířátka a všelijací pajduláci?
Nielsen Admosphere sleduje popularitu osobností v reklamě dlouhá léta. Letos poprvé se zaměřil i na maskoty značek. Co vyplývá z výzkumů? Jaká je souvislost mezi mediálními investicemi a mírou popularity? Kdo jsou stálice a které hvězdy dávno zapadly?
V první části školení AKA se dozvíte od Lucie Vlčkové z Nielsen Admosphere.
Naváže Leon Savage, Chief Creative Officer McCann Praha, držitel řady ocenění včetně lvů z Cannes, který má letité zkušenosti v oboru práce s celebritami. Podělí se hlavně o zkušenosti s těmi sportovními. V době diskusí o marketingové hodnotě čerstvých olympijských vítězů aktuální téma!
20.1. od 9.00 hodin - online
- pro ty, kdo připravují nabídky do tendrů veřejných zadavatelů nebo zadavatelů, kteří se řídí ZZVZ
- tipy a rady, na co se při přípravě nabídky soustředit, na co si dát pozor
- jak číst zadávací dokumentaci a na co se doptat
- jak důležité je nezapomenout prostudovat návrh smlouvy a jaká rizika to s sebou nese
- vyhráli jste? Hurá - nezapomínejte ale na pár věcí, které jsou pro úspěšnou spolupráci nezbytné
Hodinka a půl se stratégem Alešem Hronem a Head of Social Janem Ryšánkem z WMC GREY o tom, jak svět digitálního marketingu neustále zrychluje a kam směřuje. Aleš a Honza mají dlouhá léta zkušeností s komunikací značek. A to od online až do televize. Společně pracují již více než 6 let a během své kariéry pomohli desítkám značek být vidět. Mezi jinými stavěli online komunikaci pro IKEA, naučili Kofolu rozšířené realitě nebo navrhli systém globálního digitálního obsahu pro Baťu. Můžete se se od nich dozvědět mnoho, protože každý se divá na digital z jiného pohledu.
Témata:
- Jakým směrem se budou ubírat největší hráči na trhu a jaké budou trendy v digitálním marketingu v nadcházejícím roce?
- Kam směřuje digitalizace fyzického světa
- Jak správně nahlížet na výkon vlastní komunikace a která data jsou důležitá?
21.října od 9.00 on-line
O čem:
Cesta od prosté PPC reklamy přes budování brandu v on-line až po televizní kampaň ukazuje proměnu vnímání digitální reklamy. Od digitálu jako disciplíny k digitálu jako principu. Poznáte, jak tento iterativní přístup minimalizuje mediální investice, maximalizuje návratnost a umožňuje optimalizovat kreativu a cílové skupiny před tím, než se pustí do "velké" televize. Mezi příklady budou– značky , které vyrostly z digitálu.
Pro koho:
Určeno pro všechny, kteří už vědí, že komunikace nemusí začínat klíčovým vizuálem.
Kdo:
Vojtěch Foukal vede od roku 2012 agenturu VISIBILITY, která se v posledních letech specializuje na strategie a exekuci komplexních mediálních mixů online kanálů a TV.
4. listopadu od 9.00 do 15.00 hodin(podle délky diskuse)
V konferenčním sále Ministerstva pro místní rozvoj
Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
Vchod z Pařížské ulice
Přednášejí přední odborníci s dlouholetou zkušeností s veřejnými zakázkami:
Lucie Češpivová – členka prezidia AKA, spoluautorka Metodiky ZVZ pro marketingové a reklamní služby, majitelka agentury Dorland,
Ondřej Novák – ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, odborník na nákup medií a mediální výzkum
Roman Heřman – ředitel agentury Remmark s dlouholetou zkušeností poskytování mediálních služeb pro veřejný sektor
Program:
- Základní orientace v médiích a mediální trh ČR v roce 2022.
- Nákup a plánování médií – základní modul (mediální názvosloví, specifika jednotlivých media typů, parametry a metriky, plánovací a nákupní proces, stanovení cílů atd.)
- Mediální zakázky - aktuálně používané mechaniky výběrových řízení v rámci ZZVZ a jejich výhody a nevýhody pro zadavatele i dodavatele
- Postup realizace výběrových řízení na komunikaci s nákupem mediálního prostoru s důrazem na obsah zadávací dokumentace – kroky a praktická doporučení
- Ukázky konkrétních kvalitativních hodnotících kritérií dle typu a předmětu zakázky
Prudký vzestup obchodovaní v on-line vrací do hry všechny nástroje, které povedou zákazníka co nejrychleji k nákupu. E-mail všichni znají, používají a hlavně: Je možné ho personalizovat! E-mail je nezastupitelný! Tedy pokud s ním umíte zacházet.
Kdo školí:
Božena Peroutková, e-mail marketing specialista
V oblasti e-commerce se pohybuje přes šest let. Měla možnost pracovat pro společnosti BENU, a.s., Knihy Dobrovský nebo Rohlik.cz. Specializuje se na e-mail marketingovou strategii, konzultace a školení e-mail marketingu. V současné době je na volné noze, externě spolupracuje s digitální agenturou Marketup.
Pro koho:
Školení je určeno všem, kteří by chtěli optimalizovat šablonu newsletteru, začít více pracovat s databází kontaktů a správně porozumět reportu z odeslané kampaně.
V rámci školení se budou probírat základy e-mail marketingu, tudíž školení není určeno pro zkušené a pokročilé specialisty, kteří se v této oblasti pohybují dennodenně.
Co se dozvíte:
- Proč využívat e-mail marketing?
- Struktura šablony - vzhled a obsah
- Co by nemělo v newsletteru chybět?
- Tipy na získávání nových kontaktů
- Základy personalizace v e-mail marketingu
- Proč je dobré segmentovat databázi kontaktů?
- Na co se zaměřit při vyhodnocování kampaní?
- Nejčastější chyby, kterých se vyvarovat
Uvidíte 20. května od 9.00 hodin.
Pozor, přiostřuje!
Do komunikace vstupuje řada nových paragrafů, které mění pravidly hry. Už žádné bílé pláště v reklamě na nosní sprej. Konec džungle v on-line. Neplýtvejte invencí a poslechněte si odbornici na marketing, e-commerce, regulaci reklamy a IT z advokátní kanceláře eLegal Andreu Pavelcovou.
Zdravotnické prostředky
- obecná regulace reklamy a její srovnání s novou úpravou
- důvody nové úpravy a předpokládané praktické změny v marketingu
- konkrétní změny či zákazy, které nová úprava v oblasti zdravotnických prostředků přináší
- rozbor změn, které se týkají tzv. výrobků cílících na zdraví
- praktické ukázky dovolené a zakázané reklamy od účinnosti nové úpravy
E-commerce
- tlačítková novela
- změny v transparentnosti platforem, odstoupení od smlouvy či reklamačním procesu
- přehledné shrnutí, kdy jaká změna přijde a na co je potřeba se připravit
Získáte komplexní přehled v oblasti regulace reklamy na zdravotnické prostředky a dozvíte se, jaká pravidla začnou v následujících dvou letech platit pro e-commerce.
13. května od 9.00 hodin
Členové AKA 1200 Kč, nečlenové 1900 Kč
Hybrid vítězí!
I když se otevřou obchody, e-shopy nezavřou krám. Naopak! Zkrátka nakupování už nebude, co bylo. A to znamená velkou změnu i v komunikaci se zákazníkem.
- Jak pracovat s informacemi o zákaznících, aby vás data nezadusila
- Co dělají se značkou obchodníci a jak na ně
- Názor na značku si udělá on-line komunita sama i bez vás. Jak řídit obojí – značku i komunitu
- Jak cílit tam, kde jsou zákazníci, a nestřílet do vzduchu
- Proč a jak bannerová slepota devastuje rozpočet
- Jak má spolupracovat on-line a offline – v reklamě i v obchodě
- Kde končí a kde začíná digitální agentura v době hybridní
Workshop pro všechny, kteří:
- si lámou hlavu se zavřenými prodejnami
- podporují komunikaci e-shopů
- řeší (i) B2B byznys
- nevěří, že bude vše jako před covidem
Přenášejí experti agentury Cheil, která se zakalila v boji s novým normálem. Protože jako dvorní, globální agentura značky Samsung prostě musela.
29. dubna 2021 od 9.00 hodinZatímco světová sportoviště zejí prázdnotou, pomyslné ochozy těch elektronických sportovišť jsou plné. E-sport je relativně novou příležitostí pro reklamu a komunikaci, která nabízí víc než tušíte.
- Proč zajímá e-sport poradenskou společnost jako je Deloitte
- Kdo jsou fanoušci e-sportu, kolik jich je a jakou příležitost to znamená
- Které značky se už v e-sportu vyskytují a co jim to přináší
- Jak se liší komunikační techniky a nástroje ve standardním sportu a e-sportu
Přednáší Martin Bohuslav, partner Deloitte odpovědný za rozvoj oblasti e-sport
Proč jsou dezinformace a manipulační kampaně úspěšné? K faktorům jejich úspěšnosti patří nové nastavení algoritmů informačního prostoru, stimulace poptávky po "alternativních informacích" i samofinancování dezinformačních webů. O jednotlivých aspektech marketingu dezinformací, který definuje současné informační prostředí s Alexandrou Alvarovou, autorkou knih o informační válce a propagandě.
- Kdo jsou aktéři informační války?
- Proměna reklamního trhu znamenala i proměnu kognitivního prostoru. Jak se to stalo?
- Základní nastavení šíření informací v informačním prostoru
- Online platformy a jejich dominance vs. vytlačování klasických médií z trhu - politický nebo byznysový problém?
- Dezinformační amplifikace jako kombinace klasických marketingových nástrojů: Nástroj lze naplnit čímkoliv. Informace mohou mást populaci, ničit brandy nebo influencery, poškozovat akciovou hodnutu. Příklady z praxe.
- Základní motivy hráčů v dezinformační hře
- Co můžeme dělat?
Alexandra Alvarová je specialistkou na politický marketing, propagandu a informační konflikty. Je autorkou dvou knih na toto téma: Průmysl lži (2017) a Krmit démony (2020). Publikovala o tématu velkou řadu článků v češtině i angličtině. Přednáší o tématu online i offline. Společně s českým specialistou na algoritmy sociálních sítí Josefem Holým vytváří úspěšný český podcast Kanárci v síti. Žije a píše v kanadském Vancouveru.
Vzhledem k časovému posunu tentokrát netradičně v 16,30 hod, úterý 9. března
Je činem čirého šílenství v době nejtemnějšího lockdownu vymýšlet eventy? Proč on-line eventy vypadají nevábně a proč tomu tak nemusí být? Jakých nejčastějších chyb se organizátoři dopouštějí? Kam vystřelily technologie virtuální eventy po roce útlumu?
Zákazy poslaly tradiční eventy ke dnu, ale akcelerovaly jejich novou podobu. I tady platí, že krize je současně i příležitost. Poslechněte si Aleše Klemperera z České eventové asociace a nahlédněte do nových světů.
25.2. od 10.00 z virtuálního studia Airship v DOX+
- Jak výkonnostní kampaně plánovat
- Které taktiky nejčastěji volit
- Jak a pomocí čeho připravit detailní mediaplán a strategii
- Jak probíhá optimalizace a jak se liší pro eshopy
- Jaké benefity přináší smartbidding a v jakých systémech je možné jej využít
- Jaké jsou hlavní KPIs výkonnostních kampaní
- Jak kampaně vyhodnocovat a co by měla splňovat úspěšná kampaň
- Kde se stávají nejčastější chyby a na co si dát pozor
- Pomohla mi kampaň získat více zákazníků v retailu?
- Kolik nových loajálních zákazníků přišlo do obchodu?
- Přišla do obchodu oslovená cílová skupina?
- Odrazilo se to na tržbách?
- Jak se změnila demografie na jednotlivých provozovnách v průběhu A/B testingu kampaně?
- Byla kampaň efektivní?
Veselé vypráskané vánoce
ON-LINE DOPOLEDNE S AKAJak na reklamu v době COVIDové aneb blíží se Vánoce, budou letos jako dříve?
22.10. od 9.00
Během semináře se dozvíte:
- Co prozrazují výsledky výzkumu o změně chování spotřebitelů a smýšlení manažerů během pandemie
- Jak konzumují media a co v nich hledají
- Co dělá COVID s vnímáním značek
- A co udělá s letošními vánocemi – budou fungovat osvědčené recepty
Povede Petra Průšová, ředitelka pro CEE a Jana Šmejcová a Michal Ježek (Divize Creative development Kantar Cz)
Pro člena AKA 700 Kč, pro ostatní 1500 Kč
- Pro všechny, kteří chtějí využít influencer marketing a nechtějí doufat v nemožné
- Poznáte rizika, úskalí a limity zdánlivě neomezené disciplíny
- Rozlišíte profesionální influencer marketingem a dohodu s kamarádem – YouTuberem
Jak můžete pomocí matematiky a statistiky prokázat návratnost investic do komunikace
- Co říkají historická data o budoucích výnosech
- Proč je strukturální modelování důležitější pro plannery a stratégy než pro modeláře
- Jak na ekonometrii, aby nebyla jen módním buzzwordem, ale účinným nástrojem pro plánování kampaní
Určeno pro: Všechny, které zajímá, jaké faktory ovlivňují prodeje, jak silná je role médií a mediální komunikace, a co lze udělat pro dosažení vyšší ROI.
Moderuje Michal Šeda, který vystudoval VŠE se zaměřením na ekonometrii a operační výzkum. Oblasti ROI a marketingových analýz se věnuje 15. rokem, posledních 7 let ve skupině Publicis Groupe na pozici ředitele výzkumného oddělení.Využití pravidel podvědomí při budování značky
Podvědomí má svá pravidla a je dobré jich využívat ve svůj prospěch. Na workshopu si pomocí našich unikátních karet ukážeme, jak pracovat s behaviorálními efekty při budování značky nebo posuzování komunikačních konceptů.
Určeno pro: všechny, kteří se podílejí na vytváření strategie a komunikace značek na klientské i agenturní straně
Vojtěch Prokeš
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs.
Celoživotní skaut, organizátor a moderátor akcí pro veřejnost.
Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Atlascechu.cz, Minute.app, Má za sebou desítky výzkumů na téma značek, analýzy trhu, testování kampaní atp. pro značky ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, Jablotron, Ondrášovka, Equa bank, Deloitte, Avene, Red Bull, E.on a mnohé další.
Jiří Boudal
Sociolog, podnikatel, managing partner a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs.
V roce 2010 vystudoval sociologii na filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Minute.app, Atlascechu.cz nebo Mapa voličů.
Na gymnáziu stál u zrodu festivalu Budějovický majáles, na vysoké jako vedoucí studentské iniciativy Inventura demokracie napomáhal úspěšnému zrušení doživotní poslanecké imunity a později jako manažer Rekonstrukce státu zrušení anonymních akcií a možnosti přidávat k zákonům na poslední chvíli pokoutné přílepky. Příležitostný songblogger.
Dvouhodinovka s Adamem Špinou z agentury TRIAD Advertising o nejčastějších chybách při měření brandové digitální komunikace.
Dozvíte se, jak funguje hierarchie cílů, kterým metrikám se dá věřit a kterým se vyhnout obloukem a jak stanovit cíle ambiciózně, ale realisticky.
Těšit se můžete i na trik s křišťálovou koulí.
Určeno pro: všechny, kteří chtějí znát dopad kampaní (stratégy, klienty, uvědomělé kreativce, správce sociálních sítí a digitální mediální plánovače)
Na školení se dozvíte, koho Twitter oslovuje, jaké formáty nabízí.
Dostanete doporučení pro přípravu kampaní i organický růst twitterových účtů.
Případové studie předvedou, co je dnes možné, a Žaklina Begić poodhalí, co bude možné příští rok.
Zatím jste s Twitterem nepracovali? Možná přišel čas. Dozvíte se 19. listopadu, 9 – 12 hodin v agentuře VCCP
Přednáší:
Žaklina Begić, Twitter Account Executive Httpool Central Team
Mojmír Svozil, Twitter Campaign Manager CZ & SK
Petr Touš, Twitter Sales Manager CZ & SK
Workshop se koná v angličtině!
Jak souvisí současné trendy animace s novinkami v oboru komunikace. Nekonečné fantazie a výtvarné přístupy, obrazová zkratka v pohybu, symboly a ikony.
- Jak správně přistoupit k vývoji animovaného konceptu
- Animovaní hrdinové, dramata a komedie - jak na emoce
- Co je možné a jak to funguje s novými technologiemi
- Jak se to dělá a kolik to stojí
Animační studie Eallin zaměstnává v České republice, Británii a Japonsku špičkové odborníky.
Pracuje pro značky jako Unilever, Nestle, Red Bull, Sony, Ikea, Amnesty International.
Vhodné pro idea makery, kreativce všeho druhu, plannery a stratégy.
Cílem workshopu je autory zadaní seznámit do detailu s vytvořením zadaní tak, aby agentury bez významných pochybností a zdržujících dodatečných dotazů dokázaly co nejlépe odpovědět nabídkou na potřeby zadavatele.
Jakkoli je briefování denním chlebem, jak zadavatelé tak agentury se shodují v tom, že ne vždy je zadání formulováno úplně a pochopitelně.
Úroveň briefu determinuje kvalitu nabídky jako první.
Workshop je určen pro všechny marketingové a brand manažery, kteří zadávají práci agenturám.
Téma budou mít možnost probrat s Lucií Češpivovou, partnerkou agentury Dorland a ředitelem aktivační agentury Momentum Davidem Čermákem.
Briefování dne 7.5. od 13.30 do 16.00 hodin, kde Flexi Office, Ovocný trh 572/11, Praha 1, zasedačka Don Giovanni.Připravili jsme pro vás školení, které je v některých agenturách povinné.
Máte možnost vyškolit své account manažery a další zaměstnance, kteří vaším jménem obchodují, objednávají, nesou odpovědnost za výkony agentury apod.
Každý takový úkon či činnost má své právní konsekvence, odpovědnosti a rizika, specifické smluvní dokumenty a směrnice, kterých by si měl být zaměstnanec vědom.
Školení provází praktickými situacemi v agentuře, ukazuje rizika a radí, jak se jim vyhnout.
Právní minimum je zakončeno testem!
Školí:
Pavel Pastor, CerebroAd.com .
Prošel jak vydavatelskou branží VMP (denik.cz), seznam.cz, tak nadnárodním DSP Crimtan operujícím na více než 50 trzích světa. Programatický prodej je dle něj etalonem moderních médií. V současnosti se plně věnuje nástroji CerebroAd.com, který dohlíží na nákup displejových ploch.
Jiří Vítek, AdArrows
Dlouholetý CEO mediální agentury Mindshare, podílející se na metodologickém vývoji NetMonitoru i peoplemetrového výzkumu v ČR a přednášející Komunikační plánování na VŠE.
Jako členové AKA máte special half price.