Influencer marketing: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značkuSrdečně Vás zveme na dubnový workshop AKA, Asociace komunikačních agentur, který je zaměřen na opravdu sexy téma influencer marketingu. Workshop jsme nazvali Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku Dozvíte se spoustu informací o světě influencerů, sociálních sítích, o trochu nablýskaném světě, kde jsou všichni krásní, mladí a nadšení. Kde neexistují problémy. Ty mohou vznikat jejich sledováním... Téma a cíl workshopu: Workshop se zaměří na následující témata:
  • jak s influencery spolupracovat
  • jak je co nejefektivněji propojit s klienty
  • jaké je nejlepší spojení produktu/značky a konkrétního člověka na sociálních sítích
  • jak, zda a proč označovat reklamu, placenou spolupráci, sponzoring – zkrátka to, co jako agentura s influencery děláte
  • co je projekt AKA Férový influencer
Odpovíme si mimo jiné i na tyto otázky:
  • jak najít správného ambasadora značky / produktu
  • jak je na tom český trh influencerů v porovnání se světem
  • jak poznat, s kým ne/spolupracovat a jak poznat dobrého influencera?
  • kolik se točí v IM peněz a jaká je dynamika trhu a trendy
  • směřuje český IM trh k nějaké regulaci
  • jaké fungují restrikce a pokuty
  • jaké jsou klíčové přešlapy, na které si dát pozor
  • jaká je budoucnost IM trhu u nás
Spíkři a jejich příspěvky: [caption id="attachment_1732" align="alignleft" width="431"]Petr Srna, CEO WorldOfOnline Petr Srna[/caption]   Petr Srna, CEO WorldOfOnline Domácí trh influencer marketingu Identifikace domácího trhu a jeho největší problémy -  typologie kampaní, influencerů, odměňování, ceny, smlouvy, spolupráce, jak pracovat s influencery, fuckupy, best practice apod.       [caption id="attachment_1730" align="alignleft" width="210"]advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o. Petra Maryšková[/caption] [caption id="attachment_1731" align="alignleft" width="209"]partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o. Petr Kůta[/caption] Petra Maryšková, advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o. Petra se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu. Petr Kůta, partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o. V rámci své specializace se Petr věnuje zejména reklamnímu právu, autorskému právu se zaměřením na hudební průmysl.  Přednáší mj. na Vysoké škole ekonomické v Praze. Právní okénko: Vyhněte se chybám při práci s influencery
  • Jednotlivé formy spolupráce s influencery a jejich správné smluvní zajištění (odměna, licence, opce, smluvní pokuty).
  • Za co agentura odpovídá a jaké pokuty hrozí
  • Praktické příklady
[caption id="attachment_1509" align="alignleft" width="230"]Michal Bubeníček Michal Bubeníček[/caption] [caption id="attachment_1729" align="alignleft" width="191"] Alžběta Poláková[/caption] Michal Bubeníček, CEO at Etnetera Motion, Alžběta Poláková, SoMe & Influencers Director v Etnetera Motion Příklady kampaní a jak na ně Behind the scenes Pepsi Space kampaně: Jak vybrat relevantní GenZ influencery a aktivně je zapojit do všech touchpointů komunikace?       [caption id="attachment_1757" align="alignleft" width="446"]Martin Kyncl Martin Kyncl[/caption] Martin Kyncl, Managing Director agentury Lafluence, což je největší agentura pro influencer marketing v Česku a na Slovensku. Pomocí technologií spojuje značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu. Case study - veřejná data           [caption id="attachment_1728" align="alignleft" width="216"] Jiří Štefek[/caption] [caption id="attachment_1727" align="alignleft" width="217"] Jindřiška Medková[/caption] Jiří Štefek, Head of Digital, Peppermint digital Jindřiška Medková, Influencer Marketing Manager, Peppermint digital Příklady kampaní a jak na ně Philips case study – Performance marketing a jeho napojení na influencers. Jak maximalizovat ziskovost spoluprací skrze placenou propagaci, best practices a na co si dát pozor při tvorbě výstupů.       👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 23. DUBEN 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.30
  • sušenky a káva zajištěny
       
Zdroj: Feepik / Freepik, Public domain
Úvod do ESG: Udržitelnost mýtů zbavenáSrdečně vás zveme na další z workshopů AKA, tentokrát na téma udržitelnosti a ESG, který proběhne 28. března již tradičně v prostorách agentury VCCP. Tématem workshopu je Udržitelnost mýtů zbavená. Téma a cíl workshopu: Udržitelnost, ESG či greenwashing témata, o kterých slýcháme a čteme dnes už praktický permanentně. Stávají se nedílnou součástí firemní praxe a chování. Ale:
  • Víte, o co jde?
  • Jak se toto téma týká komunikačních agentur?
  • Co mohou a měly by agentury dělat jako firma a co mohou a měly by dělat jako dodavatel služby, tedy pro své klienty a jejich zákazníky a spotřebitele?
  • Jaké nové zákonné povinnosti přicházejí a koho se budou týkat, ať už přímo nebo zprostředkovaně?
  • A hlavně: Jak na to?
Přestože se udržitelnost a ESG stávají nedílnou součástí našich životů a byznysu, řada firem ještě ani pořádně nezačala s jejich integrováním do svého rozhodování a procesů. Na druhou stranu ty firmy, které již začaly, vyžadují stejné chování po svých dodavatelích. A stále častěji to od firem a výrobků očekávají i jejich koncoví uživatelé. Proto vás provedeme tématem, podíváme se na to, jaké výzvy, rizika, ale i příležitosti to s sebou přináší a jak je možné celé téma udržitelnosti uchopit. Jako kolem každého nového a komplexního tématu, koluje i kolem udržitelnosti řada mýtů, proto se alespoň na ty hlavní podíváme. Komu je workshop určen: všem, kdo s tématem zatím přišli do kontaktu spíše okrajově, nebo pouze s dílčí problematikou a potřebují navnímat komplexitu celého tématu nebo třeba i jen okouknout způsob jak o něm mluvit. Cíl workshopu:
  • uvést účastníky do tématu udržitelnosti a ESG, jednoduše, stručně a strukturovaně
  • vyvrátit hlavní mýty
  • nabídnout stručný návod, jak na to
  • sdílet praktické zkušenosti
Spíkři: Edita Šilhánová [caption id="attachment_1710" align="alignleft" width="225"]Edita Šilhánová, partnerka poradenské společnosti COM.SE Consulting Edita Šilhánová[/caption] Edita Šilhánová je partnerkou poradenské společnosti COM.SE Consulting, která se zaměřuje na strategické poradenství v oblasti ESG/udržitelnosti, reporting a vzdělávání v této tematice; zakládající partnerka informačního portálu www.CSRD.cz, předsedkyně představenstva Asociace udržitelného podnikání. Původní profesí právnička, advokátka. Po praxi v advokacii pracovala 16 let jako členka vedení společnosti Pivovary Staropramen, kde byla odpovědná za právní agendu, krizové řízení, interní a externí komunikaci a CSR a udržitelnost, a to pro ČR, Slovensko a Maďarsko. Má velké zkušenosti s vedením multikulturních a různorodých týmů. Od roku 2020 je partnerkou společnosti COM.SE Consulting.   Marie Zemanová [caption id="attachment_1712" align="alignleft" width="225"]Marie Zemanová Marie Zemanová[/caption] Marie Zemanová je partnerkou poradenské společnosti COM.SE Consulting, která se zaměřuje na strategické poradenství v oblasti ESG/udržitelnosti, reporting a vzdělávání v této tématice; zakládající partnerka informačního portálu www.CSRD.cz, místopředsedkyně představenstva Asociace udržitelného podnikání. Ekonomka s 25 lety zkušeností v korporátním světě. Jako generální ředitelka vedla ČSOB penzijní společnost spravující aktiva klientů ve výši přesahující 50 miliard Kč. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti poradenství, auditu, compliance a řízení rizik, ale i obchodu, marketingu a HR a také s řízením multikulturních a různorodých týmů. Zkušenost má i s řízením NGO. Od roku 2020 je partnerkou společnosti COM.SE Consulting. Jako třetí spíkr vystoupí člen AKA (bude upřesněno) 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 28. BŘEZEN 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.30
  • sušenky a káva zajištěny
 
Právo v reklamě a marketingu letem světem aneb v čem chybují agentury nejčastějiNa poslední únorový den, středu 28., jsme pro Vás připravili další z atraktivních workshopů AKA. Právo a legislativa jsou často pro agentury a lidi neznalé spíše strašáky, protože se v přesné terminologii a problematice neumíme zorientovat. Přitom právě v agenturní práci musíme mnohé znát, a je tedy logické, že často chybujeme. Téma a cíl workshopu: Věděli byste například odpovědi na tyto otázky?
  • Je kampaň, kterou jste tvořili pro klienta, jeho, nebo vaše? Můžete se s ní na sítích pochlubit?
  • Může si vaše nápady klient realizovat bez vás?
  • A je mailová komunikace mezi vámi závazná?
  • Co vám v objednávkách chybí nejčastěji a proč by to tam chybět nemělo?
  • Jak pravidla hry mezi vámi a klientem mění AI?
  • Proč na tvorbu značky myslet nejen optikou marketingu, ale i práva?
  • A smí se házet trpaslíky?

Jistě, opět jen samé otázky.

A odpovědi? Budou! Právě o jejich hledání bude náš workshop.

Dorazte na seminář nazvaný Právo v reklamě a marketingu letem světem aneb v čem chybují agentury nejčastěji.

Bude to rychlé, bude to ďábelské a budete chtít přetékat až do basketbalu.

  Spíkr: Problematikou práva v marketingu nás provede Petra Dolejšová. [caption id="attachment_1693" align="alignleft" width="244"] Petra Dolejšová, advokátka[/caption] Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”. Více na www.petradolejsova.cz LinkedIn: Petra Dolejšová Instagram: petrabezparagrafu Twitter / X: @DolejsovaPetra Facebook: Petra Kristína Dolejšová     Workshop bude zaměřen na problematiku, která je pro komunikační agentury klíčová a velmi užitečná.  Dozvíte se spoustu žádaných informací, které hýbou světem. 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 28. ÚNOR 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.30
  • sušenky a káva zajištěny
AI nástroje, které pomáhají ulehčovat a zlepšovat život a eliminovat rutinu v práciVe středu 24. ledna proběhne v agentuře VCCP další workshop na nejvíce žádané téma umělé inteligence - AI. Téma a cíl workshopu: Tentokrát se bude věnovat tématu AI nástrojů, které nám pomáhají ulehčovat a zlepšovat život, ale i eliminovat rutinu v práci.  Na workshopu vystoupí odborníci na slovo vzatí. Program workshopu a spíkři: Robin Hendrych, Creative Lead agentury Peppermint Digital. Jeho příspěvek se bude věnovat zásadám promptingu pro dummies, use cases pro psací a čtecí nástroje i pro obrázky. Dozvíte se třeba i to, jak udělat prezentaci z ničeho.       Anna Bohonek, managing partner ve Workplace Design Institute, lektorka European Leadership Academic Institute, non-executive board member Meditorial, bude hovořit o využití AI nástrojů pro Sales. Představí strategii na prompting, primárně v kontextu Chat GPT. Seznámí nás s možnostmi jazykových modelů a generování obrázků a jak si je volně vyzkoušet. Naučíme se pracovat s PDF a s velkými texty a třeba i s nástrojem "speech to text", s automatickými zápisy, strukturováním vlastních myšlenek pomocí ai-powered nástrojů.     A konečně Zdeněk Valut, CEO společnosti Ydeal, který vás uvede do světa umělé inteligence a obecného principu práce s ní. Zjistíte, jak nad AI přemýšlet a dozvíte se postup, který vám zajistí optimální výstupy. Získáte doporučení v oblasti bezpečnosti na úrovně běžného uživatele a tipy, na co si dát pozor. Na závěr vám představí GPT asistenty a předvede, jak si vytvořit vlastního asistenta na míru.         Je tedy jasné, že se dozvíte spoustu žádaných informací, které hýbou světem.  👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 24. LEDEN 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • občerstvení a káva zajištěno
 
Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci?Zveme vás srdečně na další ze série workshopů AKA, týkající se Generace Z a zvolili jsme pro něj padnoucí název Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? Workshop proběhne 28.11. 2023, od 9–12.00 hodin již tradičně v prostorách VCCP. Zadání pro workshop vzniklo po diskusi s HR specialisty členských agentur AKA, kteří pracují s touto skupinou zaměstnanců, dodavatelů a freelancerů, a stejně tak oslovují studenty na univerzitách. Z této věkové kategorie se rekrutuje většina nových pracovních posil do agentur. Vzhledem k tomu, že jsou ve svých preferencích, způsobu života a chování velmi odlišní od předcházejících (věkových) skupin zaměstnanců pracujících v reklamě, v tomto workshopu chceme představit „modus operandi a vivendi“ Gen Z nejen jako stávajících/ budoucích zaměstnanců, ale i jako zákazníků, kteří vytvářejí specifickou poptávku. Samostatnou otázkou je schopnost vést tyto lidi, umět je motivovat, vytvořit jim takové podmínky, aby se seberealizovali a necítili se být frustrování, vyhořelí a byli v práci spokojení. Gen Z je v roli zaměstnanců a také zákazníků. Komu je workshop určen: personalistům agentur, team leadrům, šéfům agentur, těm, kteří pracují pro značky s touto cílovou skupinou Cíl workshopu:
  • poskytnout informace založené na evidence-based principu, z různých výzkumných metod,
  • sdílení praktických zkušeností a doporučení navzájem. Workshop bude velmi praktický,
Program workshopu a spíkři: Dan Urban, stratég agentury DFMG, a Ladislav Havrlant, sociolog společnosti BEHAVIO představí závěry studie Mýtus generace Z, ve které zjišťovali, jaké jsou potřeby Generace Z, jak tito lidé chtějí pracovat, jak si vybírají zaměstnavatele, jak nakupují, která média sledují. Jaký mají pohled na svět. Účastníci workshopu získají informace ze studie, která je pouze za předplatné. Rozsah: prezentace 30 minut / spíkr, poté prostor na dotazy Zuzana Procházková, Managing director, a Zdeněk Šemro, kreativní ředitel, Engine -Room agency. Agentura je specializována na poznávání Gen Z, její způsob komunikace a fungování. Již v prvním roce fungování agentura získala 3 ocenění ADC Awards za reakční marketing Bageterie Boulevard. Nyní aktivně pracuje na rozvoji unikátní genZ testovací platformy ZetLab. Zuzana představí, jak takové testování vypadá a jaké přináší výsledky. Rozsah: prezentace 30 minut / spíkr, poté prostor na dotazy O svoje praktické zkušenosti se s vám podělí team leader agentury World Of Online Tereza Stará, která vede v agentuře tým sestávající se z příslušníků této generace. Jakým způsobem je motivuje, co je rozhodující faktor úspěchu, co jsou klíčové parametry jejich vnímání světa. Rozsah: prezentace 20 minut, poté prostor na dotazy       👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 28. LISTOPAD 2023
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • občerstvení a káva zajištěno
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVYJak na nastavení cílů a vyhodnocení efektivity komunikačních kampaní? Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action a strategie komunikace pro budování značky krok za krokem včetně nastavení smysluplné evaluace. Efektivita vynakládání prostředků na komunikaci státu je často diskutovaným tématem. Podíváme se proto, jak ji můžeme plánovat a měřit. Základem pro efektivitu komunikace je správně vytvořená komunikační strategie, vhodné nastavení cílů a kvalitní způsob vyhodnocování jejich naplnění. Na to všechno se zaměříme s ředitelkami oborových asociací AKA a SIMAR. Závěrem prvního bloku představíme konkrétní case study úspěšné komunikace státu. Jedním z klíčových témat ve veřejném prostoru je udržitelnost. Ta se týká i oboru komunikace. Podíváme se na aktuální situaci v oboru a ukážeme si praktické příklady toho, co lze na straně zadavatelů požadovat a na straně dodavatelů očekávat. Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj s přispěním Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. TERMÍN: 25. října 2023 od 9.00 do 14.30 hod. MÍSTO: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj (vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1) Cena 2.500 Kč na účastníka (členové AKA a SIMAR 2.000 Kč). Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 10.10.2022, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz.

Program

(změna programu vyhrazena)
09:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
09:05 Kvalitní komunikace, priorita veřejných zadavatelů
09:20 Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action  a pro kampaň Budování značky krok za krokem včetně nastavení smysluplné evaluace
  • Jak začít, jak skončit a co všechno budeme potřebovat pro správné zadání – Kateřina Hrubešová, ředitelka AKA
  • Data jak je používat, jak je správně poptat a nakoupit a co s nimi potom – Hana Huntová, SIIMAR
  • Case study z praxe – MVČR Kampaň na Datové schránky – Ing. Jolana Pastyříková, DIA
Otázky a odpovědi, panelová diskuze
11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:30 Udržitelnost a společenská odpovědnost v rámci komunikace (nejen enviromentální rozměr udržitelnosti)
  • Co se v oblasti ESG děje mezi agenturami – Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA
  • Jaké prvky udržitelnosti máme k dispozici a jak je zohlednit v zadávací dokumentaci
    • nákup médií – Ondřej Novák, ASMEA
    • eventy – Vít Rozehnal, ČEA
    • audiovizuální produkce – Magdalena Králová, APA
Otázky a odpovědi, panelová diskuze
13:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
14:00 Závěrečná diskuze nad problematikou komunikace veřejné správy
14:30 Ukončení workshopu

Hosté

Více o jednotlivých hostech se dozvíte po kliknutí na jejich fotografii na https://aka-mmr.smartplace.cz/

Výzkumy v marketingu veřejné správy…

Mgr. Jiří Šimon

Mgr. Jiří Šimon, ředitel odboru strategií, práva a elektronizace veřejných zakázek, Ministerstvo pro místní rozvoj, MMR

Hana Huntová

Hana Huntová, SIMAR

Kateřina Hrubešová

Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka Asociace komunikačních agentur, AKA

Jolana Pastyříková

Jolana Pastyříková, vedoucí oddělení komunikace eGovernmentu, Digitální agentura DIA

Jak pracovat s agenturou, jak pracovat s klientem...
Lucie Češpivová

Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA

Ing. Radek Kobza

Ing. Radek Kobza, ředitel odboru publicity a evaluací fondů EU, MMR

Vít Rozehnal

Vít Rozehnal, Česká eventová asociace, ČEA

Magdaléna Králová

Magdaléna Králová, Asociace producentů v audiovizi, APA

Ondřej Novák

Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur, ASMEA

 
Právní regulace umělé inteligenceS ohledem na úspěch a velký zájem o náš první jarní workshop na téma Umělá inteligence (AI) – Přítel nebo nepřítel, je zde slíbené „pokračování“. Zveme vás srdečně na nový workshop AKA, týkající se umělé inteligence, který proběhne 11.10. 2023, v 9–12 hodin v prostorách VCCP ve spolupráci s advokátní kanceláří KMVS. Program: Hlavní náplní workshopu bude:
  • Case study – simulovaný případ uživatele nástrojů AI v agentuře, tj. zaměstnance, který pracuje na klientském zadání s využitím AI nástrojů. Případ nám nastolí konkrétní otázky, na které si budeme v rámci celého workshopu společně odpovídat.
  • Zatloukat nebo přiznat? Musíme klienty informovat o tom, zda a v jakém rozsahu používáme AI technologie? Co je neetické, co protiprávní a co je naopak zcela v pořádku?
  • AI jako zpovědník: Můžeme svěřit AI všechna data nebo si raději něco nechat pro sebe a kde je případně hranice sdílení našich a klientských dat?
  • Jak na obsah vytvořený AI nahlíží autorské právo? Je autorem umělá inteligence, softwarová firma, která ji vytvořila, uživatel aplikace nebo snad někdo další? A jak tedy potom vytvořený obsah dále užívat, jsou zde nějaká právní omezení? Je obsah vytvořený AI vůbec autorskoprávně chráněn? A co obsah patřící třetím osobám, který umělá inteligence použila pro vytvoření svého díla?
  • Smlouvy – tj. co nově doplnit do smluvní dokumentace s klienty a na co si dát naopak v zadáních či smlouvách navrhovaných klienty pozor.
  • Výhled do budoucna – tj. kam směřuje vývoj právní regulace AI a co lze vyčíst z již probíhajících právních sporů a rozhodnutí některých orgánů.
Workshop bude „interaktivní“ takže se budeme snažit odpovídat na průběžné podkládané dotazy účastníků. Lektoři a přednášející: Přednášející za KMVS: Ivan David   JUDr. Ivan David působí jako advokát v advokátní kanceláři KMVS, kde se specializuje na autorské právo a související právní obory. Je autorem publikace „Filmové právo: autorskoprávní perspektiva“ a autorem či spoluautorem množství článků a výzkumných studií z oblasti duševního vlastnictví. Věnuje se též vysokoškolské pedagogické činnosti, aktuálně je členem Umělecké rady FAMU.       Martin Cach   Mgr. Martin Cach působí od roku 2017 v advokátní kanceláři KMVS, kde se intenzivně věnuje regulaci ochrany osobních údajů a kyberbezpečnosti a dalším oblastem práva informačních technologií se zaměřením na odvětví farmacie, zdravotnictví a reklamy. Martin je místopředsedou Spolku pro ochranu osobních údajů a členem výboru slovenského Spolku pre ochranu osobných údajov. Po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy působil několik let jako podnikový právník v odvětví elektronických komunikací.     Petr Kůta   Mgr. Petr Kůta je partnerem v advokátní kanceláři KMVS. Petr se specializuje především na právo reklamní a autorské. V advokacii působí od roku 1999 a věnuje se přednáškové činnosti.         Mgr. Tobiáš Bolek je advokátním koncipientem, který se specializuje především na právo autorské, právo ochranných známek a právo filmové. Nedávno absolvoval studijní pobyt v Manchesteru, kde se mimo jiné věnoval právu duševního vlastnictví v oblasti nových technologii. Na designování workshopu se podílela i AI skupina AKA. … a mnoho dalšího. Prostor bude i pro vaše dotazy. 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 11. ŘÍJEN 2023
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 12.00
  • občerstvení a káva zajištěno
ZÁSADNÍ NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE JE ZDE: Jste na všechny změny připraveni?Dlouho očekávaná změna zákoníku práce vstupuje v účinnost. Co s sebou nese?
  • Významně se rozšiřují informační povinnosti zaměstnavatelů.
  • Dochází ke slíbenému posílení práva zaměstnanců na work-life balance?
  • Práva zaměstnanců pracujících na dohodu o provedení práce či dohodu o pracovní činnosti se přibližují právům zaměstnanců s pracovní smlouvou, včetně práva na dovolenou.
  • Poprvé se výslovně reguluje práce na dálku a bez písemné dohody tato práce již nebude možná.
  • Bude umožněno uzavírat některé pracovněprávní dokumenty na dálku.
  • Znamená to tedy konečně zelenou pro digitalizaci HR agendy?
O všech těchto změnách se dozvíte, abyste si odpověděli na otázku, zdali na ně jste připraveni. Víte, co Vás čeká a jak nově upravit dokumenty a nastavit HR procesy? Pokud ne, anebo si chcete své již nabyté vědomosti upevnit, zúčastněte se našeho semináře. Praktickou formou Vás jím provede zkušená lektorka a oceňovaná česká advokátka Marie Janšová. Představí Vám nejen jednotlivé právní novinky, ale dá i praktické rady, jak se na ně v praxi firem připravit (změny procesů, úprava dokumentů). Zmíněny budou i povinnosti v oblasti HR, která souvisejí s novou úpravou whistleblowingu. Velký prostor bude dán dotazům účastníkům a diskuzi. Program a lektorka: Podrobněji se seminář bude věnovat zejména následujícím tématům:
  • nová pravidla pro home office (výkon práce na dálku) – povinná písemná smlouva, jak je to s náklady a BOZP,
  • nové pojetí dohod o provedení práce a dohody o pracovní činnosti – nové povinnosti zaměstnavatelů, odměňování, rozvrhování práce, dovolená
  • přinese novela konečně revoluci v digitalizaci HR agendy (novinky v doručování a elektronickém uzavírání smluv),
  • vyšší požadavky na informovanost zaměstnanců,
  • nová práva zaměstnanců,
  • další změny.
Lektorka: Mgr. Marie JANŠOVÁ Marie Janšová je specialistkou a doporučovanou českou advokátkou v oblasti pracovního práva; v roce 2022 obdržela ocenění Právník roku v oblasti pracovního práva. Působí jako partnerka v advokátní kanceláři LEGALITÉ. Zaměřuje se na poskytování právního poradenství v oblasti pracovního práva, včetně pracovněprávních aspektů obchodních transakcí, problematiky přechodu práv a povinností, digitalizace HR agendy, specifik právních vztahů s manažery, poradenství v oblasti odměňování a ochrany know-how, kolektivního vyjednávání a zastupování v pracovněprávních sporech a v řízení před správními orgány. Je členkou Kolegia expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů (AKV), členkou představenstva za Českou republiku v European Employment Law Association (EELA) a předsedkyní představenstva Czech Employment Lawyers Association (CzELA). Mezinárodními právnickými ratingovými publikacemi je pravidelně řazena mezi nejdoporučovanější pracovněprávní specialisty v České republice (Chambers Europe, Who’s Who Legal). Pravidelně přednáší a publikuje; je spoluautorkou Komentáře k zákoníku práce (C.H.Beck, 2018 a 2022). 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 6. ZÁŘÍ 2023
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.00
  • občerstvení a káva zajištěno
Umělá inteligence - přítel nebo nepřítelProtože umělá inteligence doslova a do písmene hýbe světem, a my jsme si jisti, že i tím vaším, rozhodli jsme se na toto téma reagovat sérií několika akcí. Asociace komunikačních agentur bude pořádat workshop, kulaté stoly i podcasty s tematikou AI. I proto vás zveme na workshop na téma Umělá inteligence - přítel nebo nepřítel. Workshop je zaměřen na praktické vychytávky, které ulehčí práci lidem a agentuře.  Odpoví vám mimo jiné na tyto otázky:
  • Chcete znát nejlepší současné nástroje AI? 
  • Hledáte nápady a vychytávky, jak si ušetřit práci a náklady?
  • Víte, co už umí poslední verze Photoshopu?
  • Jak využívat konkrétní nástroje?
  • Máte update všech nástrojů, jejichž možnosti a uplatnění se mění každý den?
Na všechny tyto otázky vám odpoví naši zkušení spíkři. Program a spíkři: Jaké jsou konkrétní nástroje AI a kdo vás jimi provede? [caption id="attachment_1503" align="alignleft" width="157"]Richard Axell Richard Axell[/caption] Richard Axell, kreativní manažer s 18 lety praxe napříč kreativními odděleními síťovek, aktuálně působící v přední československé nezávislé agentuře TRIAD jako kreativní ředitel. Ve volném čase obchází marketingové eventy se svým dlouhodobým tématem Why curating is the new problem-solving. Čemu se bude Richard věnovat?
  • Chat GPTeam
  • Keep it simple s Midjourney
  • Generativní funkce v novém Photoshop Beta
  [caption id="attachment_1504" align="alignleft" width="158"]Radim Petlach Radim Petlach[/caption] Radim Petlach, zakladatel webu AI Crunch, který se věnuje tématu umělé inteligence, Marketing & PR Manager v agentuře Marketup. Ve volném čase se věnuje vzdělávání jednotlivců, týmů i organizací v oblasti umělé inteligence. Čemu se bude Radim věnovat?
  • nástroje Bing, Microsoft Designer a Jasper
  [caption id="attachment_1509" align="alignleft" width="161"]Michal Bubeníček Michal Bubeníček[/caption] Michal Bubeníček, absolvent strategické komunikace na Karlově univerzitě a také programu marketingové strategie na Harvardské univerzitě. Marketingové komunikaci a kreativní strategii se věnuje již deset let a to primárně v uskupení firem Etnetera Group, kde je aktuálně CEO kreativní agentury Etnetera Motion. V rámci Etnetera Group se věnuje brandingovým aktivitám a využívání technologií v kreativitě. Dlouhodobě také pracuje na zahraniční expanzi, kde má za sebou dílčí úspěchy v Australském Sydney. Čemu se bude Michal věnovat?
  • beta pluginy & novinky ChatGPT
  • orientace v AI startupech
  • tipy & triky v promptingu
... a mnoho dalšího. Prostor bude i pro vaše dotazy. 👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
  • KDY: 15. ČERVEN 2023
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 - Smíchov
  • čas: 9.00 - 11.30
  • občerstvení a káva zajištěno
   
Bezpečnost online platforem v komunikačním průmyslu

Všude kolem nás jsou data, ale ne všichni s nimi umíme efektivně pracovat. Zajímá vás například to, proč je TikTok bezpečnostní hrozbou pro Evropu, nebo jaký je rozdíl v bezpečnosti mezi jednotlivými platformami a jak je co nejefektivněji používat?

Pak právě pro vás je tu náš workshop o Bezpečnosti online platforem v komunikačním průmyslu, kde vystoupí přední odborníci oboru.

Program:

Michal Thim,  Threat Intelligence Analyst, specialista na analýzu digitálních hrozeb

Proč je Tik Tok bezpečnostní hrozbou pro Evropu?

  • Komentář ke stanovisku NUKIB  týkající se užití Tik Tok.
  • Jaký je rozdíl v bezpečnosti mezi jednotlivými online platformami?
  • K čemu jsou data používána ultimátními režimy?
  • Jak používat online platformy klienty a agenturami?
  • Jak se dá pracovat s daty, která putují okolo nás v online prostoru?

 

Martin Cach, specialista na zpracování os. údajů a digitálních stop v online prostředí  adv. kancelář KVMS   

Jak proplout nástrahami sociálních sítí?

  • Jak tečou data uživatelů online platformami?
  • Na co si musí dát pozor agentura, resp. její klient při práci s online platformami?
  • Na co si dát pozor z hlediska tvorby obsahu a komunikace na sociálních sítích?
  • Jak propojit firmu/agenturu s online platformami a respektovat principy bezpečnosti?

Stanovisko zástupců online platformy Tik Tok  (bude upřesněno)

  Termín:   3. 5. od 9.00 -11.30 hod., agentura VCCP,  nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5-Smíchov
18. 4. Brand Safety Academy IIIBrand Safety Academy je celodenní vzdělávací projekt AKA a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, který se soustředí na nebezpečné vlivy dezinformací na firmy a značky. Na semináři se o své zkušenosti i tipy podělí přední aktéři v boji proti dezinformacím z Univerzity Karlovy a spolku NELEŽ. Těšit se můžete i na marketingové a PR profesionály z mezinárodních firem jako Vodafone a L'Oréal, kteří se vám ukážou konkrétní případy a postupy řešení z praxe. Brand Safety Academy III Další rok, další Brand Safety Academy. Letos v pořadí třetí ročník nabízí ještě více praktických tipů ze zákulisí mezinárodních značek a organizací zabývající se tématikou dezinformací a značek. Nebude chybět ani právní minimum a seznámení s těmi, kteří vám v případě nouze rádi pomohou. A jak je zvykem, i tento rok si odnesete nejen spoustu informací, ale i manuál bezpečné značky a certifikát celoživotního vzdělávání, který je skvělým doplněk životopisu. Akademie je určená všem strážcům a budovatelům značek jak na straně klienta, tak v agenturách. Tím myslíme brand, marketingové i social media managery & CMO, specialisty na PR a public affairs, stratégy, digitální specialisty a community managery. A taky všechny z oborů marketingu a komunikace, kteří chtějí rozšiřovat své obzory. Letošní ročník proběhne 18. 4. od 9:00 v prostorách FEL kampusu Dejvická, Fakulta stavební ČVUT, Thákurova 7/2077, 166 29 Praha 6 – Dejvice.

Program:

9:00 Přivítání a začátek Akademie 9:10 Úvod do Brand Safety Jan Suda, McCann Prague 9:40 Značky vs. Hoaxy: Taktiky ke zmírnění reputačních hrozeb Jindřich Oukropec, FSV UK 10:10 Kam v případě nouze volá Vodafone? Jan Klouda, Vodafone 10:40 Pauza 11:00 Kdo vám může pomoci? Roman Čihalík, NELEŽ 11:30 Bezpečnost značky jako priorita v době nejistoty Anna Shakhdinarian, Kantar 12:00 Jak postupují velcí hráči? Jan Los, L'Oréal 12:30 Pauza na oběd a networking 14:00 Špinění značky a právo Petra Dolejšová 14:30 Seznam.cz a jeho přístup k dezinformačním webům David Velechovský, Seznam 15:00 Nášlapné miny v mediálním prostoru z první ruky Marek Bačo 15:30 První pomoc aneb dezinformace pohledem PR Michal Vlasák 15:50 Manuál a check list Petra Jankovičová a Matúš Ficko
28.3. Změny autorského zákona v produkci a reklamě

Změny autorského zákona v produkci a reklamě

 28.3. od 9,00 hod. v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) – 30 míst prezenčně

Novela autorského zákona přinesla změny, které ovlivní práci v tvorbě a produkci reklamních kampaní.

Existují nová pravidla licenčních smluv! Určeno pro všechny, kdo vytváříte a sdílíte obsah klientů na internetu, pak nezapomeňte na nová pravidla platí i pro sdílecí služby.

Přednáší JUDr. Ivan David z K.M.V.S. advokátní kanceláře, je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a oboru filmová studia na Filozofické fakultě téže univerzity. Právní praxi vykonává od roku 2011 a specializuje se na oblast práva duševního vlastnictví (zejména práva autorského a práva ochranných známek), práva filmového, práva mediálního, práva proti nekalé soutěži, práva reklamního, a všeobecné ochrany osobnosti. Právní služby poskytuje rovněž v anglickém jazyce.

27.2. Udržitelná transformace v marketingové komunikaci

Udržitelná transformace v marketingové komunikaci

O workshopu: Dekarbonizační cíle zadavatelů, tlak na udržitelnost a reporting ESG již brzy promění fungování agenturního světa. Zatímco v cizině jsou pojmy „Ad-net zero“ a „Net zero marketing“ běžnou součástí komunikačního byznysu. V České republice děláme, že téma není. Co konkrétně nás v rámci agentur v blízké budoucnosti čeká? Jak se proměna ekonomiky na udržitelnou dotkne naší běžné práce? A co pro téma udržitelnosti můžeme jako agentury proaktivně dělat?

Prezentující:

Pavel Galík – Strategy Director, OMG

Marek Vácha – Sustainability Specialist, Fuse

Luděk Hatoň – Chief Client Officer, OMG

Termín: 27.2.

Čas: 9:00 – 11:30

Místo: Omnicom Media Group, Lomnického 9, Praha 4 – 140 00

21.10._VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY
  • Jak na nastavení cílů a vyhodnocení efektivity komunikačních kampaní?
  • Jaká jsou úskalí spolupráce agentura vs. klient?
  • Nemonitorovaná média a jak s nimi pracovat?
  Efektivita vynakládání prostředků na komunikaci státu je často diskutovaným tématem. Podíváme se proto, jak ji můžeme plánovat a měřit. Stejně tak spolupráce mezi agenturou zadavatelem má svá specifika, která mohou spolupráci komplikovat. Projdeme si nejčastější úskalí, představíme pohled obou stran a praktické rady, jak dosáhnout společně nejlepších výsledků.  Dalším tématem setkání bude nákup mediálního prostoru, který je nedílnou součástí každého komunikačního projektu. Jak řešit veřejné investice do médií, která nejsou monitorovaná a nelze dokládat jejich efektivitu? Projdeme si všechna rizika a možnosti.    Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj s přispěním Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR    TERMÍN: 21. října 2022 od 9.00 do 14.30 hod.    MÍSTO: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1   

Cena 2.800 Kč na účastníka (členové AKA a SIMAR 2.000 Kč). Pro účast je třeba se registrovat zde, nejpozději do 7.10.2022, nebo do naplnění kapacity. 

 

PROGRAM:

09:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA 

09:20 Výzkumy v marketingu veřejné správy 

  1. Komunikační proces a přehled fází, kde se při zadávání, řízení a vyhodnocování komunikace využívají výzkumy - Hana Huntová, SIMAR
  2. Podrobnější popis a praktické příklady - krátké případové studie využití výzkumua
    • Segmentace cílových skupin, zjišťování potřeb a insighty, zapojení kvalitativního výzkumu - Petra Víšková, CONFESS Research 
    • Testování konceptů, nastavování komunikačních nástrojů - mediální konzumace atp. - Petra Průšová, Kantar
    • Měření efektu komunikačních kampaní a jeho optimalizace - Eva Maninová, Ipsos
    • Ad hoc výzkumy a další nástroje, jak je zadat a na co si dát pozor - Jan Tuček, STEM/MARK 
  3. Shrnutí pravidel využití výzkumů (nezávislost, kvalita, přístup) a orientační ceny běžně využívaných nástrojů. - Hana Huntová, SIMAR
  4. Evaluace komunikačních aktivit v praxi MMR - Radek Kobza, ředitel Odboru publicity a evaluací fondů EU, MMR ČR
  5. Panelová diskuse: principy práce s výzkumy a daty při přípravě, řízení a vyhodnocení komunikace 

11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking 

12:00 Jak pracovat s agenturou, jak pracovat s klientem

  1. Zkušenosti z praxe z pohledu zadavatele aneb Na co si dát pozor v zadávací dokumentaci, ve smlouvě a při spolupráci samotné – Mgr. Petr Milas, SZIF ředitel Sekce ekonomické 
  2. Definice agenturních pozic, jak velký tým je dostatečný pro určité typy práce, proč kreativita a produkce dohromady, proč média zvlášť; jaký je rozdíl mezi strategickou a produkční kreativitou – Roman Heřman, člen Prezidia AKA, REMMARK
  3. Jak řešit potřebu dlouhodobé spolupráce, jak ji zahrnout do poptávané ceny, jak a na co se dlouhodobá spolupráce hodí a co přináší za benefity – David Čermák, Momentum Czech Republic

13:00 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking 

13:20 Nemonitorovaná média 

Jak zahrnout do mediaplánu média bez dat, jak hodnotit jejich efektivitu, a jak se vyhnout diskriminaci – Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA

14:00 Diskuse 

14:30 Ukončení workshopu 

 

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz

21.9. - 20.10._Facebook jako komunikační kanál. Certifikovaný trénink společnosti Meta.Certifikovaný trénink od společnosti Meta je mimořádnou příležitostí pro všechny, kteří chtějí využít Facebooku jako komunikačního kanálu. Bude se konat poprvé v ČR. Povede ho Adam Nowakowski odpovědný za rozvoj spolupráce s agenturami ve střední a východní Evropě. Podmínkou je zúčastnit se čtyř seancí a závěrečné zkoušky. Získáte hlubokou znalost analytických a komunikačních nástrojů Facebooku a certifikát, který ocení každý šéf, který to s digitálem myslí vážně.

!!!PRO PŘIHLÁŠENÉ OD 23.8. A DÁL JSOU VŠECHNY ČTYŘI LEKCE ON-LINE!!!

Program školení:

21.9. KICK-OFF SESSION, 15-17 hod.

  • cíl programu - plynulost v kreativě pro mobily (osvědčené kreativní postupy, formáty, řešení)
  • příprava účastníků na certifikační zkoušku Creative Strategy
  • výhody certifikace
  • obchodní a kreativní příležitosti kreativy zaměřené na mobily
  • Creative Best Practice
  • Případové studie

28.9. CONNECTED BRANDS, 15-17 hod. (on-line)

  • výzkum Kantar/Oxford University „No silver bullet“ týkající se reklamy značky; klíčové poznatky
  • optimální vyvážení kampaně (zásah, frekvence, trvání)
  • multiplikátory (RR, značkový obsah, zprávy a další formáty pro hlubší výsledky značky)
  • případové studie
  • řešení měření

5.10. DIRECT RESPONSE, 15-17 hod.

  • nejlepší praxe DR
  • formáty elektronického obchodu (Discovery Commerce)
  • dynamické reklamy
  • Shopper Marketing: Kolaborativní reklamy
  • reklamy na značkový obsah
  • případové studie

20.10. BLUEPRINT: CREATIVE STRATEGY, 15-17 hod. (on-line)

  • instruktor Igor Zinatulin
  • brilantní základy (doporučený postup pro mobilní kreativy)
  • dobrý brief až skvělá kreativa (stanovení jasných cílů)
  • měření dopadu kreativy (řešení metadat)
V následujících dvou týdnech po ukončení školení proběhne závěrečná zkouška on-line (možnost výběru termínu). K dispozici bude další školení na vyžádání/on-line, stejně jako „cvičná zkouška“, která otestuje dovednosti a osvojí si zkušební otázky.  
11.10._Vydělat a přežít! Jak na veřejné zakázky v komunikaci11.10. od 9.00 v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) - 30 míst prezenčně nebo on-line (30 míst).

Stát zřídil zmocněnce pro komunikaci a proklamuje vůli se s občany bavit. Tendry trpí nedostatkem kvalitních nabídek. Je to příležitost, ale musí se chytit za správný konec.

  • Jak hledat nový byznys ve veřejné správě
  • Nač se připravit a čeho vyvarovat
  • Proč mnoho takových pokusů končí rozčarováním a musí to tak být?
  • Jak to dělají ti, kteří pro stát pracují pravidelně
  • Co dělá AKA, abyste neztráceli zbytečně čas

Přednáší Lucie Češpivová, majitelka Dorland a spoluautorka Metodiky zadávání veřejných zakázek.

EFFIE_8.6.: Efektivita v digitálním marketingu a současná role YouTubeDalší workshop od EFFIE je tady – tentokrát ve znamení digitálu a ve spolupráci s Google! Budeme se bavit o efektivitě v digitálním marketingu a roli YouTube ve full service kampaních. 🎥 Přidáte se? Těšíme se na vás 8. června 2022 od 9 do 11:30 hodin, v Pražském sídle Google na ulici Stroupežnického 3191/17. ⭐ Vstup je zcela zdarma a zajištěno je i drobné pohoštění. ☕   Kdo vás provede programem? 🔵 Marie Krátká, Google Enterprise Business Lead ⚪ Petr Houzar, YouTube Lead pro CZ/SK 🟡Adéla Krausová z WMC/GREY 🔵 Ondřej Novák z Asociace mediálních agentur
Cesta do Metaverse

Cesta do Metaverse popisuje, jak se agentury a marketéři mohou připravit na budoucnost. Místo posilování humbuku se zaměříme na praktická řešení, která již existují a zůstanou relevantní (alespoň v zásadě), jakmile se Metaverse stane realitou. Pojednáme o fenoménech jako AR, značkový obsah, e-commerce a živé akce. To všechno může v roce 2030 vypadat jinak, ale kreativní týmy, které ovládnou současné využití těchto taktik, je posunou za deset let na další úroveň.

21.6. od 9.00 v agentuře VCCP (Portheimka, Náměstí 14. října 17, Praha 5) - 30 míst prezenčně nebo on-line (30 míst).

Setkání bude nejcennější pro seniorní manažery agentur, pro něž je důležité porozumět  tomu jaké dovednosti budou potřebovat jejich týmy v byznyse budoucnosti. Navíc je určeno všem, kteří se zajímají o způsoby, jak lze dnes platformy Meta použít k dosažení cílů značky a prodeje.

Přednáší Adam Nowakowski, Creative Agency Partner spolupracuje s týmy kreativních agentur ve střední a východní Evropě a pomáhá jim využít obchodní a kreativní příležitosti, které nabízejí řešení Meta. Před nástupem do Meta strávil Adam 20 let ve strategických odděleních BBDO a Leo Burnett, kde zastřešoval práci pro Samsung, Heineken, Snickers a Orange.

Může retail budovat značku?

Taky prodává, mimochodem. Pandemie přenastavila roli retailu. Internet se stává preferovaným prodejním kanálem a role obchodu se mění - dáví značce lidský rozměr, potvrzuje atributy značky, vzdělává. Jak na to, aby komunikace byla konzistentní napříč všemi kanály. Včetně místa prodeje.

26.5. od 9.00 on-line

Pro všechny, kteří ještě věří, že mantrou retailu je podlahová samolepka nebo stojan. A pak pro ty, kteří vědí, že značku nejlépe buduje osobní zkušeností zákazníka.

Seminář bude kombinací aktuálně publikovaných studií na téma budování značky v prostředí maloobchodu. Jeho stěžejní část se bude opírat o případové studie z celého světa doplněná o příklady ze Střední Evropy.

Seminářem bude provázet Petr Šimek, ředitel agentury WELLEN, Viceprezident POPAI CE, člen Global Council SHOP! a milovník retailu.

Seminář Brand Safety Academy IIBand Safety Academy je celodenní vzdělávací projekt AKA a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy určený všem odborníkům, kteří ovlivňují branding a komunikaci. Primárně společnostem, které značku vlastní,  ale také těm, kteří jí dodavatelsky pomáhají růst. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání a každý absolvent získá certifikát UK a AKA. Během semináře se o své zkušenosti podělí odborníci z fakulty sociálních věd a reklamního byznysu,  spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek, jako například Vodafone, T-Mobile. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se vám postupy, které oddělí vaši online reklamu od toxického kontextu.

Brand Safety Academy II

Po loňském, bleskově vyprodané Akademii bezpečné značky přicházíme s inovovaným druhým během. Program jsme posunuli více k praktickým zkušenostem a návodům. Reagujeme na spontánní zájem značek nepodporovat dezinformační platformy. Zkoumáme i novou situaci – ohrožení pověsti značek postojem k Ukrajinské válce.

Akademie je určena všem strážcům a budovatelům značek jak na straně klienta, tak v agenturách. Tedy brand manažeři, marketingoví manažeři a ředitelé, stratégové a kreativci, experti na digitální marketing.

Udělejte si čas na odpoledne 12.4. a získejte certifikát celoživotního vzdělávání. Pořadatelem Akademie je AKA a Fakulta sociálních věd UK.

Místo konání je budova Hollar, Fakulta sociálních věd UK, Smetanovo nábř. 6, 110 00, 2.p., místnost č. 212.

Program:

14:00 Co je Brand Safety Jan Suda, McCann Prague

14:30 Zahraniční kauzy a vědecké poznatky Jindřich Oukropec, FSV UK

14:50 Jak postupují velcí hráči? Jan Los a Petr Štěpánek, L’Oréal

15:10 Válka na Ukrajině a značky – bezpečí nebo risk? Petra Průšová, Kantar

15:30 Přestávka

16:00 Co můžete pro ochranu značky udělat hned teď? Dominika Hánová, Vodafone

16:20 Technologie na vaší straně Peter Jančárik, Konspiratori.sk a Tomáš Kriššák, Gerulata

16:40 Kdo vám může pomoci? Roman Čihalík, Nelež

17:00 Dezinformace a právo Advokátka Petra Dolejšová

17:20 Funkční systémy ochrany v české firmě Ladislav Báča, T-mobile

17:40 Manuál pro novice a začátečníky Marek Hlavica

Upozorňujeme, že s vygenerovanou fakturou vám přijde na email i dotazník, ten vyplňte a pošlete na office@aka.cz, my jej předáme fakultě pro vystavení certifikátu pro účastníka.
Digitální brand buildingové kampaně

Kde:

Online + offline (Marketup, Plzeňská 345/5, Palác Anděl)

Preferujeme návštěvu v agentuře: osobní setkání, ranní kávu s kolegy a interakci. Pro ty, kteří nemohou přijít, máme v záloze stream.

 Kdo:

Josef Plechatý, Head of Project Management

V online prostředí se Pepa pohybuje již osmým rokem. Po 3 letech práce pro Google ve Varšavě se stal součástí týmu projektových manažerů v agentuře Marketup, kde měl na starosti především brandové klienty jako např. BILLA, Decathlon, Hamé nebo Leifheit.

Ve spolupráci se Seznam.cz realizoval v roce 2018 první Sbrandlift v České republice a také vyzkoušel mezi prvními Brand Lift 2.0 na YouTube. Jako lídr týmu má nyní na starosti rozvoj projektových manažerů a také supervizi u největších klientů agentury.

 Za poslední dva roky se veřejnost směrem k digitalizaci posunula skokově. To logicky proměňuje i přístup ke značkám a jejich vnímání. A to zase naši práci. Stará klišé už mnohdy neplatí.

  • Proč budovat brand v online? Protože žijeme online!
  • Jak plánovat brandové kampaně? Jinak než výkonnostní!
  • Jaké metriky použít k měření? Sledujte ty správné!
  • Jak kampaně vyhodnotit? S přesahem do dalších v budoucnu!
  • Nevěříte? Ukážeme na případové studii!  

Pro koho:

Marketingové manažery, brand či digitální manažery, specialisty a studenty.

V hlavní roli celebrita

Je výhodné, nutné, riskantní učinit ze známé osobnosti tvář značky?

Proměňuje se její vnímání v čase? Jaká je životnost této osobnosti?

A jak jsou na tom zvířátka a všelijací pajduláci?

Nielsen Admosphere sleduje popularitu osobností v reklamě dlouhá léta. Letos poprvé se zaměřil i na maskoty značek. Co vyplývá z výzkumů? Jaká je souvislost mezi mediálními investicemi a mírou popularity? Kdo jsou stálice a které hvězdy dávno zapadly?

V první části školení AKA se dozvíte od Lucie Vlčkové z Nielsen Admosphere.

Naváže Leon Savage, Chief Creative Officer McCann Praha, držitel řady ocenění včetně lvů z Cannes, který má letité zkušenosti v oboru práce s celebritami. Podělí se hlavně o zkušenosti s těmi sportovními. V době diskusí o marketingové hodnotě čerstvých olympijských vítězů aktuální téma!

Jak na nabídky podle zákona o zadávání veřejných zakázek

20.1. od 9.00 hodin - online

  • pro ty, kdo připravují nabídky do tendrů veřejných zadavatelů nebo zadavatelů, kteří se řídí ZZVZ
  • tipy a rady, na co se při přípravě nabídky soustředit, na co si dát pozor
  • jak číst zadávací dokumentaci a na co se doptat
  • jak důležité je nezapomenout prostudovat návrh smlouvy a jaká rizika to s sebou nese
  • vyhráli jste? Hurá - nezapomínejte ale na pár věcí, které jsou pro úspěšnou spolupráci nezbytné
Školí Lucie Češpivová (Dorland), spoluautorka Metodiky zadávání veřejných zakázek v komunikaci AKA
Nástrahy a výzvy digitálního marketingu 2022

Hodinka a půl se stratégem Alešem Hronem a Head of Social Janem Ryšánkem z WMC GREY o tom, jak svět digitálního marketingu neustále zrychluje a kam směřuje. Aleš a Honza mají dlouhá léta zkušeností s komunikací značek. A to od online až do televize. Společně pracují již více než 6 let a během své kariéry pomohli desítkám značek být vidět. Mezi jinými stavěli online komunikaci pro IKEA, naučili Kofolu rozšířené realitě nebo navrhli systém globálního digitálního obsahu pro Baťu. Můžete se se od nich dozvědět mnoho, protože každý se divá na digital z jiného pohledu.

Témata:

-               Jakým směrem se budou ubírat největší hráči na trhu a jaké budou trendy v digitálním marketingu v nadcházejícím roce?

-               Kam směřuje digitalizace fyzického světa

-               Jak správně nahlížet na výkon vlastní komunikace a která data jsou důležitá?

Rostou? Rostou!

21.října od 9.00 on-line

O čem:

Cesta od prosté PPC reklamy přes budování brandu v on-line až po televizní kampaň ukazuje proměnu vnímání digitální reklamy. Od digitálu jako disciplíny k digitálu jako principu. Poznáte, jak tento iterativní přístup minimalizuje mediální investice, maximalizuje návratnost a umožňuje optimalizovat kreativu a cílové skupiny před tím, než se pustí do "velké" televize. Mezi příklady budou– značky , které vyrostly z digitálu.

Pro koho:

Určeno pro všechny, kteří už vědí, že komunikace nemusí začínat klíčovým vizuálem.

Kdo:

Vojtěch Foukal vede od roku 2012 agenturu VISIBILITY, která se v posledních letech specializuje na strategie a exekuci komplexních mediálních mixů online kanálů a TV.

Nákup mediálního prostoru pro komunikační kampaně v podmínkách Zákona o zadávání veřejných zakázek – úvod do problematiky

4. listopadu od 9.00 do 15.00 hodin(podle délky diskuse)

V konferenčním sále Ministerstva pro místní rozvoj

Staroměstské náměstí 6

110 15 Praha 1

Vchod z Pařížské ulice

Přednášejí přední odborníci s dlouholetou zkušeností s veřejnými zakázkami:

Lucie Češpivová – členka prezidia AKA, spoluautorka Metodiky ZVZ pro marketingové a reklamní služby, majitelka agentury Dorland,

Ondřej Novák – ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA, odborník na nákup medií a mediální výzkum

Roman Heřman – ředitel agentury Remmark s dlouholetou zkušeností poskytování mediálních služeb pro veřejný sektor

Program:

  1. Základní orientace v médiích a mediální trh ČR v roce 2022.
  2. Nákup a plánování médií – základní modul (mediální názvosloví, specifika jednotlivých media typů, parametry a metriky, plánovací a nákupní proces, stanovení cílů atd.)
  3. Mediální zakázky - aktuálně používané mechaniky výběrových řízení v rámci ZZVZ a jejich výhody a nevýhody pro zadavatele i dodavatele
  4. Postup realizace výběrových řízení na komunikaci s nákupem mediálního prostoru s důrazem na obsah zadávací dokumentace – kroky a praktická doporučení
  5. Ukázky konkrétních kvalitativních hodnotících kritérií dle typu a předmětu zakázky
Testováno na lidech!16. září od 10.00 on-line Kantar testoval 10 000 reklam 20 reklam si doneslo cenu za nejefektivnější reklamu Vítězové mají 5 společných znaků Dokážete naplnit těchto pět předpokladů? Překonat očekávání zadavatele? Vyhrát EFFIE? Přihlašujte se na www.aka.cz Cena KANTAR pro efektivní kreativu ukazuje nejefektivnější světové reklamy pro rok 2020 a analyzuje to, co je dělá těmi nejlepšími. Kantar analyzoval více jak 10,000 reklam, které prošly kvantitativními testy v roce 2020 a z této databáze vzešlo 20 vítězných reklam. Podívejme se společně na 5 oblastí, které vítězové této ceny mají společných a v čem se můžeme od nich inspirovat, co je tajemstvím úspěchu těch nejlepších. Cena KANTAR pro efektivní kreativu našla právě “top” 20 takových reklam, které jsou zároveň silné v kreativě i v efektivitě, tedy reklamu která je odlišná, distinktivní, podporuje krátkodobé prodeje, ale současně buduje značku skrze změnu ve významovém vnímání značky v dlouhodobé perspektivě. Webinářem Vás provede Věra Šídlová (Global Creative domain Manager) z Kantaru, které je spoluautorkou a analytičkou této studie. Webinář je pro všechny, kteří se zabývají nadlinkovou, primárně TV reklamou z různých úhlů pohledu, ať už kreativci, accounti nebo planneři.
Workshop: E-mail je mrtev? Ani náhodou!

Prudký vzestup obchodovaní v on-line vrací do hry všechny nástroje, které povedou zákazníka co nejrychleji k nákupu. E-mail všichni znají, používají a hlavně: Je možné ho personalizovat! E-mail je nezastupitelný! Tedy pokud s ním umíte zacházet.

Kdo školí:

Božena Peroutková, e-mail marketing specialista

V oblasti e-commerce se pohybuje přes šest let. Měla možnost pracovat pro společnosti BENU, a.s., Knihy Dobrovský nebo Rohlik.cz. Specializuje se na e-mail marketingovou strategii, konzultace a školení e-mail marketingu. V současné době je na volné noze, externě spolupracuje s digitální agenturou Marketup.

Pro koho:

Školení je určeno všem, kteří by chtěli optimalizovat šablonu newsletteru, začít více pracovat s databází kontaktů a správně porozumět reportu z odeslané kampaně.

V rámci školení se budou probírat základy e-mail marketingu, tudíž školení není určeno pro zkušené a pokročilé specialisty, kteří se v této oblasti pohybují dennodenně.

Co se dozvíte:

  • Proč využívat e-mail marketing?
  • Struktura šablony - vzhled a obsah
  • Co by nemělo v newsletteru chybět?
  • Tipy na získávání nových kontaktů
  • Základy personalizace v e-mail marketingu
  • Proč je dobré segmentovat databázi kontaktů?
  • Na co se zaměřit při vyhodnocování kampaní?
  • Nejčastější chyby, kterých se vyvarovat

Uvidíte 20. května od 9.00 hodin.

Pozor, přiostřuje!

Pozor, přiostřuje!

Do komunikace vstupuje řada nových paragrafů, které mění pravidly hry. Už žádné bílé pláště v reklamě na nosní sprej. Konec džungle v on-line. Neplýtvejte invencí a poslechněte si odbornici na marketing, e-commerce, regulaci reklamy a IT z advokátní kanceláře eLegal Andreu Pavelcovou.

Zdravotnické prostředky

  •  obecná regulace reklamy a její srovnání s novou úpravou
  • důvody nové úpravy a předpokládané praktické změny v marketingu
  • konkrétní změny či zákazy, které nová úprava v oblasti zdravotnických prostředků přináší
  • rozbor změn, které se týkají tzv. výrobků cílících na zdraví
  • praktické ukázky dovolené a zakázané reklamy od účinnosti nové úpravy

E-commerce

  •  tlačítková novela
  • změny v transparentnosti platforem, odstoupení od smlouvy či reklamačním procesu
  • přehledné shrnutí, kdy jaká změna přijde a na co je potřeba se připravit

Získáte komplexní přehled v oblasti regulace reklamy na zdravotnické prostředky a dozvíte se, jaká pravidla začnou v následujících dvou letech platit pro e-commerce.

13. května od 9.00 hodin

Členové AKA 1200 Kč, nečlenové 1900 Kč

Hybrid vítězí!

Hybrid vítězí!

I když se otevřou obchody, e-shopy nezavřou krám. Naopak! Zkrátka nakupování už nebude, co bylo. A to znamená velkou změnu i v komunikaci se zákazníkem.

  • Jak pracovat s informacemi o zákaznících, aby vás data nezadusila
  • Co dělají se značkou obchodníci a jak na ně
  • Názor na značku si udělá on-line komunita sama i bez vás. Jak řídit obojí – značku i komunitu
  • Jak cílit tam, kde jsou zákazníci, a nestřílet do vzduchu
  • Proč a jak  bannerová slepota devastuje rozpočet
  • Jak má spolupracovat on-line a offline – v reklamě i v obchodě
  • Kde končí a kde začíná digitální agentura v době hybridní

Workshop pro všechny, kteří:

  • si lámou hlavu se zavřenými prodejnami
  • podporují komunikaci e-shopů
  • řeší (i) B2B byznys
  • nevěří, že bude  vše jako před covidem

Přenášejí experti agentury Cheil, která se zakalila v boji s novým normálem. Protože jako dvorní, globální agentura značky Samsung prostě musela.

29. dubna 2021 od 9.00 hodin
Tady opravdu nechcete mít svoji reklamu!On-line na platformě zoom YouTube je plný videí, která mají vysokou sledovanost, ale nezobrazují hezké věci. Dokážete ochránit svoji značku? Dokážete obelstít automaty? Poslechněte si, jak na to jdou v Channel Factory, která je partnerem Measurement programu YouTube. Určeno pro: stratégy, mediální plánovače, tvůrce obsahu a strážce značky Přednáší: Jon Brotherhood, Global Business Development Director, Channel Factory Martin Kopecký, Managing Director, Geotarget s.r.o. - Channel Factory Partner CZ&SK Co se dozvíte: Co znamená Brand Safety a jak jej zajistit v prostředí YouTube Jak lze kontextově a zároveň efektivně cílit na YouTube Čeho se vyvarovat v cílení na YouTube Jak se nestát součástí válečné vřavy na Ukrajině
E-sport = E-pesní příležitost!

Zatímco světová sportoviště zejí prázdnotou, pomyslné ochozy těch elektronických sportovišť jsou plné. E-sport je relativně novou příležitostí pro reklamu a komunikaci, která nabízí víc než tušíte.

  • Proč zajímá e-sport poradenskou společnost jako je Deloitte
  • Kdo jsou fanoušci e-sportu, kolik jich je a jakou příležitost to znamená
  • Které značky se už v e-sportu vyskytují a co jim to přináší
  • Jak se liší komunikační techniky a nástroje ve standardním sportu a e-sportu

Přednáší Martin Bohuslav, partner Deloitte odpovědný za rozvoj oblasti e-sport

Dezinformace a byznys

Proč jsou dezinformace a manipulační kampaně úspěšné? K faktorům jejich úspěšnosti patří nové nastavení algoritmů informačního prostoru, stimulace poptávky po "alternativních informacích" i samofinancování dezinformačních webů. O jednotlivých aspektech marketingu dezinformací, který definuje současné informační prostředí s Alexandrou Alvarovou, autorkou knih o informační válce a propagandě.

  1. Kdo jsou aktéři informační války?
  2. Proměna reklamního trhu znamenala i proměnu kognitivního prostoru. Jak se to stalo?
  3. Základní nastavení šíření informací v informačním prostoru
  4. Online platformy a jejich dominance vs. vytlačování klasických médií z trhu - politický nebo byznysový problém?
  5. Dezinformační amplifikace jako kombinace klasických marketingových nástrojů: Nástroj lze naplnit čímkoliv. Informace mohou mást populaci, ničit brandy nebo influencery, poškozovat akciovou hodnutu. Příklady z praxe.
  6. Základní motivy hráčů v dezinformační hře
  7. Co můžeme dělat?

Alexandra Alvarová je specialistkou na politický marketing, propagandu a informační konflikty. Je autorkou dvou knih na toto téma: Průmysl lži (2017) a Krmit démony (2020). Publikovala o tématu velkou řadu článků v češtině i angličtině. Přednáší o tématu online i offline. Společně s českým specialistou na algoritmy sociálních sítí Josefem Holým vytváří úspěšný český podcast Kanárci v síti. Žije a píše v kanadském Vancouveru.

Vzhledem k časovému posunu tentokrát netradičně v 16,30 hod, úterý 9. března

Eventy mutují!

Je činem čirého šílenství v době nejtemnějšího lockdownu vymýšlet eventy? Proč on-line eventy vypadají nevábně a proč tomu tak nemusí být? Jakých nejčastějších chyb se organizátoři dopouštějí? Kam vystřelily technologie virtuální eventy po roce útlumu?

Zákazy poslaly tradiční eventy ke dnu, ale akcelerovaly jejich novou podobu. I tady platí, že krize je současně i příležitost. Poslechněte si Aleše Klemperera z České eventové asociace a nahlédněte do nových světů.

25.2. od 10.00 z virtuálního studia Airship v DOX+

7 tipů k úspěšné výkonnostní kampani7 tipů k úspěšné výkonnostní kampani 21. ledna od 9.00 hodin Michal Vrtiška, Head of Performance & Branding, Marketup Postupně prošel od vzniku agentury pozicemi specialisty a projektového manažera. Řídil velké výkonnostní projekty A3 SPORT, Sephora, Koupelny Ptáček, Oriflame aj. Poslední dva roky vede v agentuře tým kampaňových specialistů, který pracuje mimo jiné na e-commerce projektech XXX Lutz, T-Mobile, Axa Assistance, Decathlon aj. Pro koho: Je určeno všem, kteří se chtějí dozvědět, jak přistupovat k celému procesu výkonnostních kampaní, od jejich plánování, přes realizaci až po analytiku. Není určeno zkušeným kampaňovým specialistům, kteří s reklamními výkonnostními systémy pracují každý den. Co se dozvíte:
  • Jak výkonnostní kampaně plánovat
  • Které taktiky nejčastěji volit
  • Jak a pomocí čeho připravit detailní mediaplán a strategii
  • Jak probíhá optimalizace a jak se liší pro eshopy
  • Jaké benefity přináší smartbidding a v jakých systémech je možné jej využít
  • Jaké jsou hlavní KPIs výkonnostních kampaní
  • Jak kampaně vyhodnocovat a co by měla splňovat úspěšná kampaň
  • Kde se stávají nejčastější chyby a na co si dát pozor
Jakou roli hrají atribuční modely Cena: Členské agentury 700 Kč, nečleni 1500 Kč  
Jak prokázat účinnost reklamní kampaně v retailu?
  • Pomohla mi kampaň získat více zákazníků v retailu?
  • Kolik nových loajálních zákazníků přišlo do obchodu?
  • Přišla do obchodu oslovená cílová skupina?
  • Odrazilo se to na tržbách?
  • Jak se změnila demografie na jednotlivých provozovnách v průběhu A/B testingu kampaně?
  • Byla kampaň efektivní?
Školí: Pavel Kozler / Executive Director / KNOWINSTORE s.r.o Marek Jandejsek / Business Development Manager / KNOWINSTORE s.r.o 24.11.2020 on-line od 9,00 do 11,00 hod.
Veselé vypráskané vánoce

Veselé vypráskané vánoce

ON-LINE DOPOLEDNE S AKA

Jak na reklamu v době COVIDové aneb blíží se Vánoce, budou letos jako dříve?

22.10. od 9.00

Během semináře se dozvíte:

  • Co prozrazují výsledky výzkumu o změně chování spotřebitelů a smýšlení manažerů během pandemie
  • Jak konzumují media a co v nich hledají
  • Co dělá COVID s vnímáním značek
  • A co udělá s letošními vánocemi – budou fungovat osvědčené recepty

Povede Petra Průšová, ředitelka pro CEE  a Jana Šmejcová  a Michal Ježek (Divize Creative development Kantar Cz)

Pro člena AKA 700 Kč, pro ostatní 1500 Kč

Kámen úrazu influencer marketinguOn-line verze dle aktuální situace Influencer marketing je tak dynamicky se rozvíjející disciplína, že by se o ní mohly konat konference každé tři měsíce. Jak už to bývá, vysoký zisk je vyvážen vysokou mírou rizika. O něm to především bude.
  • Pro všechny, kteří chtějí využít influencer marketing a nechtějí doufat v nemožné
  • Poznáte rizika, úskalí a limity zdánlivě neomezené disciplíny
  • Rozlišíte profesionální influencer marketingem a dohodu s kamarádem – YouTuberem
Honza Řehák pracuje v oboru již 25 let, prošel zkušeností mediálního výzkumu a strategie pro největší mezinárodní i lokální zadavatele v ČR i zahraničí. Zakládal a vedl pobočky mezinárodních agentur v Čechách a působil 4 roky jako obchodní a poté výkonný ředitel TV Nova. Nyní rozvíjí vlastní firmy, mezi něž patří kreativní agentura AdHackers, mediální poradenská agentura Mediatrix a obsahová agentura Fame Factory. V nedávné době oznámil fúzi se skupinou Magnas. Aktuálně poskytuje strategické poradenství v řízení značek pro řadu velkých i menších zadavatelů napříč komunikačními disciplínami. Honza těží ze zkušenosti a znalosti fungování tradičních médií, kterou propojuje s porozuměním digitálnímu prostředí. Workshop se uskuteční jen v online verzi.
6 cest, jak poznat cílovou skupinuPřednáší: Michaela Raková v Boomerang Communication vede strategický a analytický tým, který kreativcům poskytuje cenná data a insighty o cílových skupinách, pro které tvoří. Žádný obsah nestřílíme jen tak od boku - u každého článku, postu nebo rozhovoru přesně víme, proč to píšem. Content marketing stavíme na datech a detailním poznání cílovky. Kromě komerčních a free nástrojů používáme i vlastní výzkum BoomLab. Ukážeme, kde získat cenná data o cílové skupině a rovnou si to i vyzkoušíme. Uvidíme, že je sakra velký rozdíl mezi tím, co nám lidi řeknou, když se jich zeptáme v průzkumu, o čem se baví mezi sebou na sítích a na co se ptají svého vyhledávače. Určeno pro: obsahové i komunikační stratégy, kteří chtějí vědět, s kým mluví a co lidi chtějí slyšet. Co se dozvím/naučím ? Dozvím se, jak na rešerši informací o cílové skupině ať už mám jakýkoliv budget a čas. Objevím a vyzkouším si nástroje, které k tomu potřebuju. V praktické části si některé cesty a nástroje přímo na místě vyzkouším. Prosím,  vezměte si s sebou NB pro úkoly v praktické části školení. Místo konání: agentura VCCP, náměstí 14.října 642/12, Praha 5, 4. patro Termín: 16.07.2020, Čas: 9,00 - 11,00 hod.  
Ekonometrie: od mediaplánů k ROI

Jak můžete pomocí matematiky a statistiky prokázat návratnost investic do komunikace

  • Co říkají historická data o budoucích výnosech
  • Proč je strukturální modelování důležitější pro plannery a stratégy než pro modeláře
  • Jak na ekonometrii, aby nebyla jen módním buzzwordem, ale účinným nástrojem pro plánování kampaní

Určeno pro: Všechny, které zajímá, jaké faktory ovlivňují prodeje, jak silná je role médií a mediální komunikace, a co lze udělat pro dosažení vyšší ROI.

Moderuje Michal Šeda, který vystudoval VŠE se zaměřením na ekonometrii a operační výzkum. Oblasti ROI a marketingových analýz se věnuje 15. rokem, posledních 7 let ve skupině Publicis Groupe na pozici ředitele výzkumného oddělení.
Využití pravidel podvědomí při budování značky

Využití pravidel podvědomí při budování značky

Podvědomí má svá pravidla a je dobré jich využívat ve svůj prospěch. Na workshopu si pomocí našich unikátních karet ukážeme, jak pracovat s behaviorálními efekty při budování značky nebo posuzování komunikačních konceptů.

Určeno pro: všechny, kteří se podílejí na vytváření strategie a komunikace značek na klientské i agenturní straně

Vojtěch Prokeš

Sociolog,  ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs.

Celoživotní skaut, organizátor a moderátor akcí pro veřejnost.

Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Atlascechu.czMinute.app,  Má za sebou desítky výzkumů na téma značek, analýzy trhu, testování kampaní atp. pro značky ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, Jablotron, Ondrášovka, Equa bank, Deloitte, Avene, Red Bull, E.on a mnohé další.

Jiří Boudal

Sociolog,  podnikatel, managing partner a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs. 

V roce 2010 vystudoval sociologii na filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Minute.appAtlascechu.cz nebo Mapa voličů.

Na gymnáziu stál u zrodu festivalu Budějovický majáles, na vysoké jako vedoucí studentské iniciativy Inventura demokracie napomáhal úspěšnému zrušení doživotní poslanecké imunity a později jako manažer Rekonstrukce státu zrušení anonymních akcií a možnosti přidávat k zákonům na poslední chvíli pokoutné přílepky. Příležitostný songblogger.

Jak měřit digitál aneb Lesk a bída digitálních cílů: jak neměřit nesmysly

Dvouhodinovka s Adamem Špinou z  agentury TRIAD Advertising o nejčastějších chybách při měření brandové digitální komunikace.

Dozvíte se, jak funguje hierarchie cílů, kterým metrikám se dá věřit a kterým se vyhnout obloukem a jak stanovit cíle ambiciózně, ale realisticky.

Těšit se můžete i na trik s křišťálovou koulí.

Určeno pro: všechny, kteří chtějí znát dopad kampaní (stratégy, klienty, uvědomělé kreativce, správce sociálních sítí a digitální mediální plánovače)

Feedback je dárek?Poskytování zpětné vazby je na denním pořádku. Může pomáhat ke zlepšování nebo vést ke katastrofě, zablokování vztahů, naschválům a erupcím emocí. Zvládnout umění feedbacku, správně číst reakce, soustředit se na podstatné, kritizovat a neponižovat – to vše se dá naučit. Například na školení, kterým se také odprezentuje nový člen AKA, agentura 2FRESH. Těšit se můžete na Lukáše Pittera. Nahlédnete i do prostor této agentury v Holešovicích a to dne 3.12. v 9,00 hod.   
Twitter: málo znaků, mnoho možností!Twitter se stal i u nás významnou vlivovou sociální sítí. Má řadu specifik, které mu umožňují pracovat s prémiovou komunitou.

Na školení se dozvíte, koho Twitter oslovuje, jaké formáty nabízí.

Dostanete doporučení pro přípravu kampaní i organický růst twitterových účtů.

Případové studie předvedou, co je dnes možné, a Žaklina Begić poodhalí, co bude možné příští rok.

Zatím jste s Twitterem nepracovali? Možná přišel čas. Dozvíte se 19. listopadu, 9 – 12 hodin v agentuře VCCP

Přednáší:

Žaklina Begić, Twitter Account Executive Httpool Central Team

 

Mojmír Svozil, Twitter Campaign Manager CZ & SK

Petr Touš, Twitter Sales Manager CZ & SK

Workshop se koná v angličtině!

Content MarketingO content marketingu všichni mluví, všichni jej chtějí, ale jen málokdo má nervy na tento styl reklamy.  Je náročná, počáteční náklady jsou vysoké a trvá to dlouho, než se začnou objevovat první výsledky. Pokusíme se v deseti jednoduchých krocích navést všechny odvážné na tu správnou cestu. Jan Javornický a Martin Šinkovský z Elite Solutions Místo konání: v agentuře VCCP, náměstí 14. října 642/17, Praha 5
Marketingová automatizaceVšude se o ní mluví! O kom? O marketingové automatizaci!  Přijďte se o ní dozvědět víc na AKA workshop Marketingová automatizace v praxi …s Milanem Janeckým Business Director z agentury Wunderman vám prozradí, jak se automatizace uvádí v život. Co to vše obnáší, jaký to má vliv na byznys firem a jak vypadá nasazení marketingové automatizace v praxi. Na reálných případech vám ukáže, jak ji implementují v největší marketingové agentuře Wunderman a těšte se na 3 case studies z oblasti retailu, cestování a rychloobrátkového zboží. Kdy: 6. června, od 9:00 do 11:00 Kde: VCCP, nám 14. října 642/17, Praha 5 [video width="1000" height="1000" mp4="http://workshop.aka.cz/wp-content/uploads/2019/05/20191705-pozvánka-na-AKA-workshop-video-na-social-2.0-3.mp4"][/video]
Virtuálně perplex!Virtuplex – největší evropská laboratoř virtuální reality neleží v Londýně ani v Paříži, ale na okraji Prahy. Unikátní prostor a technologie slibují silný mezinárodní provoz. První případové studie Virtuplexu ukazují, jak efektivní technologie to je - v retailu, ve službách, při designování staveb a interiérů, v produktovém a obalovém designu. Ale také v interní komunikaci a showbusinessu. Virtuální realita přestala být doménou hráčských fanatiků a stala se komunikačním nástrojem. Využijte příležitosti se seznámit s absolutní světovou špičkou. Výzkumná agentura Ipsos je partnerem Virtuplexu (součást Etnetera Group) pro oblast výzkumu. Její ředitel Jakub Malý vám představí nejen Virtuplex, ale i trendy a aplikace VR. Určeno pro všechny, kteří chtějí držet prst na tepu doby. Místo konání: agentura VCCP, náměstí 14. října 642/17, Praha 5; 4. patro, od 9,00 - 11,00 hodin
Animace bez legrace

Jak souvisí současné trendy animace s novinkami v oboru komunikace. Nekonečné fantazie a výtvarné přístupy, obrazová zkratka v pohybu, symboly a ikony.

  • Jak správně přistoupit k vývoji animovaného konceptu
  • Animovaní hrdinové, dramata a komedie - jak na emoce
  • Co je možné a jak to funguje s novými technologiemi
  • Jak se to dělá a kolik to stojí

Animační studie Eallin zaměstnává v České republice, Británii a Japonsku špičkové odborníky.

Pracuje pro značky jako Unilever, Nestle, Red Bull, Sony, Ikea, Amnesty International.

Vhodné pro idea makery, kreativce všeho druhu, plannery a stratégy.

Briefování

​Cílem workshopu je ​autory​ zadaní seznámit do detailu s vytvořením zadaní tak, aby agentury bez významných pochybností a zdržujících dodatečných dotazů dokázal​y​ co nejlépe odpovědět nabídkou na potřeby zadavatele.

Jakkoli je briefování denním chlebem, jak zadavatelé tak agentury se shodují v tom, že ne vždy je zadání formulováno úplně a pochopitelně.

Úroveň brief​u​ determinuje kvalitu nabídky jako první.

Workshop je určen pro všechny marketingové a brand manažery, kteří zadávají práci agenturám.

Téma budou mít možnost probrat s Lucií Češpivovou, partnerkou agentury Dorland a ředitelem aktivační agentury Momentum Davidem Čermákem.

Briefování dne 7.5. od 13.30 do 16.00 hodin​, ​kde​ Flexi Office, Ovocný trh 572/11, Praha 1, zasedačka Don Giovanni.​
Právní minimum nejen pro accountyNa 27. února připravila AKA velmi užitečné školení s právní kanceláří PELIKAN KROFTA KOHOUTEK.

Připravili jsme pro vás školení, které je v některých agenturách povinné.

Máte možnost vyškolit své account manažery a další zaměstnance, kteří vaším jménem obchodují, objednávají, nesou odpovědnost za výkony agentury apod.

Každý takový úkon či činnost má své právní konsekvence, odpovědnosti a rizika, specifické smluvní dokumenty a směrnice, kterých by si měl být zaměstnanec vědom.

Školení provází praktickými situacemi v agentuře, ukazuje rizika a radí, jak se jim  vyhnout.

Právní minimum je zakončeno testem!

 
ProgramatikaProgramatika Experti zabývající se využitím dat a programatickým plánováním medií někdy působí dojmem šílených vědců. Na dopoledním školení ovšem dostanete srozumitelnou informaci o historii, možnostech a trendech programatického plánování. Může to zásadně změnit váš pohled na segmentaci cílových skupin například. Ještě mnohem více se dozvíte 31. ledna.

Školí:

Pavel Pastor, CerebroAd.com .

Prošel jak vydavatelskou branží VMP (denik.cz), seznam.cz, tak nadnárodním DSP Crimtan operujícím na více než 50 trzích světa. Programatický prodej je dle něj etalonem moderních médií. V současnosti se plně věnuje nástroji CerebroAd.com, který dohlíží na nákup displejových ploch.

Jiří Vítek, AdArrows

Dlouholetý CEO mediální agentury Mindshare, podílející se na metodologickém vývoji NetMonitoru i peoplemetrového výzkumu v ČR a přednášející Komunikační plánování na VŠE.

Jako členové AKA máte special half price.
LinkedIn kam se podívášJedinečná profesionální síť LinkedIn prošla za poslední léta bouřlivým vývojem. Vaši profilová stránka před třemi lety a dnes skýtá úplně jiný pohled. Ze sítě kolegů v oboru se stal jeden z nejefektivnějších on-line B2B komunikačních nástrojů. Mít firemní profil na LinkedIn se stává standardem. Ale jaké další možnosti nabízí pro marketéry? Dozvíte se přímo od zdroje – Filip Kec je totiž specialistou na LinkedIn z agentury HTTPOOL. Agentura zastupuje LinkedIn a většině evropských trhů. Co se dopoledne dozvíte, odpoledne použijete v práci. 29.11. od 9.00 do 11.00 hodin v HUB/školící místnost TRIANGL - 2. patro, Jankovcova 1037/49, budova C, Praha 7
VNADY A ZRADY výkonnostního marketinguKlienty milované téma přinejmenším v teoretické rovině. Svůdný model „platím za prokazatelný výkon“ má své limity a dokonce pasti. Na dopoledním školení se dozvíte, na co si dát pozor, když někdo přijde s nápadem uplatnit výkonnostní marketing. A jak to ve skutečnosti funguje. Všichni o něm sní, málokdo má odvahu. Chceme výkon! Ale ještě nevíme, co to je. Měříme - kostlivci vylézají. Success fee? Rozhodně! Ale jen trošku.   Eda Krečmar, Nydrle – cesty a varianty výkonnostního marketingu Jaroslav Novák, Wunderman – případové studie a zkušenosti z praxe